Larian pracuje na dvou nových RPG
Belgické studio, které letos vydalo skvělé Divinity: Original Sin, neusíná na vavřínech a se dvěma novými tituly ve vývoji se tvůrci rozhodli, že svůj tým rozšíří. V nejnovějším postu na oficiálním blogu to oznámil šéf Swen Vincke.
Ten s finální verzí Divinity nebyl úplně spokojen a v postu se vyjádřil k mnoha prvkům, které by mohly být vylepšené. Hlavní příběh dle něj mohl být vypráven lépe, soubojový systém po prvním aktu hráče už ničím nepřekvapí a uživatelské rozhraní mnoha menu mohlo být zkrátka lepší. Důvodem podle Vinckeho byly kompromisy, které Larian musel při vývoji udělat, aby vůbec vydání dosáhl.
A aby se jejich budoucí projekty takovým neduhům vyvarovaly, bylo třeba navýšit interní kapacity. Od vydání Divinity: Original Sin do týmu přibylo 11 nových členů a příští rok by měli přijít další. Všichni se pak budou podílet na dvou nových RPG, které poběží na enginu D:OS a více se o nich dozvíme až jindy, ale opět bychom měli čekat příběhové tituly nabízející single i multiplayerové hraní.
Podívejte se na ohlédnutí za rokem 2014, který díky úspěšné Kickstarterové kampani pro Larian znamenal historický zlom.