Visceral Games prý dychtí pokračovat v sérii Dead Space. Akční sci-fi horor inspirovaný kultovními filmy jako Vetřelec, Věc nebo Horizont událostí patří společně s Mirror's Edge mezi novější IP od EA, která by si podle mnohých hráčů zasloužila brzy pokračování.
V rozhovoru pro německý herní server Play3.de šéf týmu Steve Papoutsis v krátkosti promluvil o nadějné budoucnosti značky Dead Space. “Dead Space je mnoha našim lidem blízký a má výrazné místo v našich srdcích,” rozplýval se Papoutsis.
“V tuto chvíli jsme plně zaměstnáni prací na Battlefield Hardline a dalších věcech (zřejmě dosud oficiálně neoznámená další Star Wars hra, pozn. red.), ale je to něco, k čemu se chceme ve správný moment zase vrátit,” pokračoval. “Toužíme v budoucnu pokračovat v sérii Dead Space,” dodal Papoutsis s nadějí.
Nezbývá tak než doufat, že nad akčním hororem nezlomila definitivně hůl EA po rozporuplně přijatém třetím dílu. V minulosti se totiž vydavatel netvářil na pokračování dvakrát optimisticky.
Zdroj: GamerCenterOnline
Mě to teda jako vykrádačka nepřipadá ve finále v ME bojuješ proti UI zamtímco v DS proti živému organismu. Pro mě je stejně nej DS1 tam jsem se bál kouknout za roh správnej survhoror, ale další dily jsou už dobrej akční film. Pokračování by se mi orčo libilo :-)
Jó, myslíš jak vykradli další EA titul, myslím, že se jmenuje Mass Effect. Nebo už předtím Borgy.
Já se chtěl o Markerech dozvědět víc, ale to byla úplná vykrádačka Mass Effectu, jen s brutálnějším nádechem.
Editováno: 8. 03. 2015 v 22.29
JohnnyBane: Chápu to tak, že jsi hrál jedničku a dvojku. Ve dvojce byla Ellie více či méně rovnocenná postava vůči Isaacovi. Další přeživší, který nakonec souhlasí spojit síly, aby přežili. Za celou délku hry jsou parťáci, kteří se jen chtějí dostat do bezpečí.
Ve trojce se hned dovídáme, že s Isaacem měli vztah, ale už "skončil". Ellie se zamilovala do Nortona, vojáka/důstojníka EarthGov, ke kterým Ellie měla odpor už od začátku dvojky a v průběhu hry se dozvěděla ještě víc. Navíc je Norton hrozně nesympatický a chová se jako úplný debil. Tím vzniká v DS3 milostný trojúhelník, který má jeden z nejhorších scénářů a role Ellie se z parťáka mění na odměnu pro Isaaca. Navíc Ellie ve dvojce byla pragmatická, tady se chová jako úplně jiný člověk.
Kdo tady tvrdí, že trojka měla skvělý příběh, ať se stydí. U série Dead Space příběh nikdy nebyl nejsilnější stránkou, ale v Dead Space 3 je to odpad. A to říkám jako velkej fanoušek Dead Space série. Přál bych si další, ale otázka je, co bychom dostali.
juj, ale Battlefield Hradline by byl super :)
Brocolice: Souhlasím, mě taky trojka bavila nejvíc. Měla skvělý příběh a ty lokace byly něco. Rozpadlá flotila na orbitě a nebezpečná zmrzlá planeta, mňam.
Nevím jak vy, ale mě se nejvíc líbil Dead Space 3 a to ne díky co-operaci ale díky akčnímu nádechu a adrenalínu v krvi , někteří mi jistě dají za zlé ale je to můj názor a podle mě je to nejlepší díl EVER! :D
Co udelali s Ellie ? (3 jsem ještě nehral)
Editováno: 8. 03. 2015 v 12.31
Třetí díl zachraňovala kooperace a úprava zbraní. Jinak to byla sotva průměrná hra. Snad další díl bude lepší.
Třetí díl byl sice trochu slabší než první dva, ale stále dobrý. Co-op mě nezajímá, tvorba zbraní mi připadala spíš zmatená, tohle bych v pokračování klidně oželel a uvítal bych se víc strachu a méně předvídatelné akce. Pokud jde o knížky, Mučedník není žádná hodnotná literatura, ale když jsem dohrál všechny tři díly a viděl animované filmy, tak mi to přišlo jako hezký doplněk. Nic jiného jsem nečetl a ani bych nic velkého nečekal, ono je to tak na úrovni těch filmů a vlastně i her.
Airus: No vidiš to a mě zase ze všech Dead Space bavila právě trojka nejvíce proto jsem si krom DS3 pořídil rád i DLC Awakened (nejspíš jako jeden z mála). Pokud by se čtyřka nesla ve stejném duchu jako trojka jsem jasný kupující. Problém u Dead Space je spíše ten že ta hra neví kterému publiku se má zavděčit já sem spíše na ty Co-op hororovky jako DS3 či Resident Evil 5 (šestka mě nebavila z mnoha důvodů)
nesmysl... dead space nebyl top akční hra ani top survivor horror... nebylo potřeba dvojky (která byla rozhodně lepší než jednička) a není potřeba čtyřky... trojka byl naprostej propadák... co-op horror nemůže fungovat
Na trojce se mi nejvíc líbilo přidání výroby zbraní (škoda, že pár starých klasik dostalo hodně velký nerf/oslabení). Člověk si mohl postavit dost srandovní zbraně. Jěště grafika dostala trochu lepší vzhled. Proti zasazení na ledové planetě jsem neměl nic, naopak to byl skvělý odkaz na film The Thing. Ale příběh a celkové tempo bojů bylo hrůza.
Navíc jim nikdy neodpustím, co udělali s Ellie.
DS3 neměla zas tak špatný prodeje, co si pamatuju, ale EA čekala nějaký šílený číslo a dala značku k ledu.
Bojím se, že jestli Hardline dopadne špatně (zatím mi přijde, že hráči se na to zas nějak šíleně netěší), tak s Visceral a DS bude konec.
EnterTheNameHere: Nevím jak je na tom Catalyst ale mučedník je nechutnej pokleslej literární výblitek, co se muže líbit snad jen těm, kteří čtou jen pofidérní braky podle her a na skutečnou kvalitní literaturu narazili jen v čítance.
Proč EA chtělo ze trojky udělat Army of Two to nepochopim. Jinak pokračování by nebylo špatný.
Dakujem za spoiler.
Chlavně ať je to strašidelnější než 3 jinak se těším :) fajn serie.
Marden napsal 9. 3. 2015 v 09.03
Dead Space 1 má rozhodně nejlepší atmosféru. U Dead Space 2 se mi líbilo, že dali Isaacovi hlas. Nebyl žádnej drsňák, ale obyčenej chlápek, kterej měl i vlastní problémy kromě nekromorfů. Ale začlo to být občas až moc akční až to v DS3 přehnali.
Jinak vykrádání, bohužel se nevyhnu spoilerům, ale když se koukneš po internetu, najdeš spoustu příkladů, kde jsou ty podobnosti vyjmenovaný. Povídání o ME3 by vydalo na další 4 komentáře, ale DS3 bere spoutu nápadů a ještě je podbarvuje hrozným scénářem.