Dark Souls má vliv na boj v Zaklínači 3
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Dark Souls má vliv na boj v Zaklínači 3

Dark Souls má vliv na boj v Zaklínači 3

Zdeněk Princ

Zdeněk Princ

30. 3. 2015 09:51 5
Reklama

V průběhu včerejšího večera se designér Damien Monnier rozpovídal na svém twitteru o detailech ohledně třetího dílu RPG ságy Zaklínač a odpovídal na všetečné dotazy fanoušků hry. Zacházel do zajímavých detailů a bez nutnosti vyzrazovat cokoliv z příběhu nebo překvapení ve smyslu hratelnosti opět nalákal na květnové vydání.

Jedna z otázek, která je i díky vydání Bloodborne poměrně aktuální, mířila k tomu, co si Damien myslí o soubojovém systému Dark Souls, resp. her od From Software. V odpovědi jednomu z fanoušků uvedl, že si systém velmi oblíbil a naznačil, že souboj v Zaklínači 3 bude probíhat podobně. Připravte se proto na rychlé souboje, v nichž budete muset umět správně jednat.

Co se týče příběhu, už několikrát bylo naznačeno, že se na jeho příprave podílí sám spisovatel Andrzej Sapkowski. Monnier nicméně řekl, že vzhledem k posunutí hlavní dějové linky až za skutečnosti v knihách, starají se o ní scénáristé CD Projektu takřka autonomně. K orientaci pak interně používají rozdělení na jednotlivé akty, které však nebudou ve hře nikterak znázorněny a hráč vlastně ani nepozná, že i v rámci jednoho questu přešel z konkrétního aktu do dalšího.

V souvislosti s příběhem pak padaly otázky také směrem k Ciri - druhé hratelné postavě třetího Zaklínače, ke které se dostaneme na předem určených místech. V jejím případě se prý můžeme těšit na lehce odlišný zážitek, hlavně vzhledem k tomu, že je Ciri menší, obratnější a zároveň zranitelnější v boji na blízko. I tak ji ale Monnier popisuje jako velkou tvrďačku s unikátní sadou útočných kouzel.

Pokud sledujete vývoj hry pečlivě a zajímate se například i o české RPG Kingdom Come, pak určitě víte, že příběh a hlavní hrdina nejsou vším. Důležitým aspektem je navodit v hráči pocit, že se pohybuje v živoucím světě, a to bylo pro vývojáře z CDP tím nejobtížnějším. Zaručit, aby velké množství počítačem řízených postav dělalo své činnosti na správných místech a ve správném pořadí, stálo podle Monniera jeho tým spoustu práce, snad tedy bude stát výsledek za to.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama