Oficiální odhalení Total War: Warhammer
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Oficiální odhalení Total War: Warhammer

Oficiální odhalení Total War: Warhammer

Zdeněk Princ

Zdeněk Princ

4. 6. 2015 09:17
Reklama

Po sérii náznaků a více či méně nechtěných úniků se vývojáři z Creative Assembly dostali k tomu, aby oficiálně představili nový díl série Total War a vybraným novinářům ukázali, jak vypadá hra v chodu. Záznam bitvy z pozdější fáze hry odhaluje mnohé, a pokud jste vůči nereálnému pozadí skeptičtí, přesedlejte na odlehčenou notu bez obav.

Podle dosavadních dojmů totiž neztrácí série Total War nic ze své krásy a zaměření na ryze fantastický svět Warhammeru funguje dobře v obou směrech. Vývojáři si mohou odpočinout a vytěžit svůj zápal o něco nového, hráči pak dostanou komplexní strategii, která nabídne solidní výzvu i nečekané momenty. Už jen prostředí prezentované bitvy o Blackfire Pass je velmi neokoukané, atraktivní a dostatečně variabilní k tomu, aby se na něm mohli vyřádit váleční stratégové.

Jak už bylo řečeno, do bitvy poženou buďto armády Impéria, nebo zástupy Orků, nic však není tak snadné, jak se na první pohled může zdát. V souladu s tím, jak fungují hry série Total War, i zde bude nutné řešit vztahy mezi jednotlivými frakcemi, zejména u zelenkožců věnovat dostatek péče postupnému sjednocování a zapojování do stále větších bitev.

Ani tak ale lidé z Creative Assembly nezapomínají na to, že jejich hra stojí ze značné části na diplomacii a v podstatě nevyvrací, že by nebylo možné navázat s klany Chaosu přátelství. Podle slov vývojářů to ale bude extrémně těžké a celá situace bude záviset na vícero okolnostech. Zajímavé rovněž je, že vývojáři zcela vypouští element času, takže se hra odehrává někdy a například vůdce Impéria - Karl Franz - nemůže zemřít.

Co se týče dalších prvků, kterými se Warhammer odlišuje například od posledního Atilly, musíme zmínit magii. Systém je převzatý z deskové hry Warhammer a jde v podstatě o lokální záležitost. Síla magie totiž klesá a stoupá v závislosti na tom, kde se zrovna nacházíte, což je jen další vrstva taktiky, kterou bude třeba ve Warhammeru uplatňovat. A stejně tak do hry vstoupí hrdinové - hantýrkou Total War agenti - ovšem s nadpozemskou silou a schopností skutečně ovlivňovat velké bitvy.

A bude to třeba, neboť obě strany disponují celou řadou jednotek, některých natolik velkých, že jejich příchod do bitvy otřese morálkou i těch nejelitnějších bojovníků, které budete mít k dispozici. Vývojáři nicméně slibují, že každá jednotka bude mít své zranitelné místo a samozřejmě bude možné i ty největší obry sprovodit ze světa.

Zní to už jako klišé, ale více se dozvíme v Los Angeles během veletrhu E3, hra samotná by měla nicméně vyjít až v příštím roce.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama