Bossové v Mankind Divided nemusí umřít
Série Deus Ex byla a stále je o nutnosti umět se rozhodnout. Možností voleb je v příběhu Adama Jensena opravdu hodně, v dosud posledním vydaném dílu si ale hráči stěžovali na to, že důležité předěly, orámované konfrontací s bossy, jsou předem připravené. V chystaném Mankind Divided to bude jinak.
Informaci potvrdil vývojář Patrick Fortier, který má na svědomí právě vlastní hratelnost nového Deus Ex. V rozhovoru pro magazín OXM uvedl, že si jsou kritiky ze strany hráčů vědomi a zapracovali na tom, aby i důležité části byly hratelné a ovlivnitelné.
"Budou tu stealth cesty, můžete je porazit v souboji a dojde i na konverzace, které mohou celou situaci kompletně změnit," řekl Fortier a vlil naději do žil těm, kdo si chtěli hrát doopravdy po svém. Zároveň to znamená, že ne všechny zlé postavy budou muset umřít.
Deus Ex: Mankind Divided vyjde v příštím roce pro PC a konzole nové generace, pokud hledáte další informace, doporučujeme vám naše preview z letošní E3!