Jak funguje mobílní základna v XCOM 2?
Vývojáři ze studia Firaxis Games připravili nové video z chystaného XCOM 2, ve kterém poměrně obsáhle prezentují, jak bude fungovat správa základny. Nemusíte se tedy bát žádných zásadních spoilerů a naopak si užít ryze technické video, které odhaluje zejména rozšířenou možnost úpravy jednotlivých vojáků, ale také zbraní.
Oblíbená funkce - pojmenovat vojáky úderného týmu - se v XCOM 2 rozroste takřka do rozměrů editace v The Sims, což je samozřejmě dobře a dává vám to šanci, přiblížit se k vojákům blíž a vytvářet si v hlavě ještě silnější minipříběhy.
Vedle toho pak nová mobilní báze s označením Avenger přinese detailněji zpracovaný personál, který už nebude stát anonymně v pozadí, ale opět se bude snažit brnkat na opatrovnickou strunu jednotlivých hráčů. Čeká vás nábor specialistů, všichni zaměstnanci budou mít své jméno i tvář a bude skutečně záležet na tom, kdo na jakém postu pracuje.
Celé video je takřka dvanáct minut dlouhé a vychází z toho, které vývojáři prezentovali novinářům na Gamescomu. Jen závěr je nový, a byť pouze spekulujeme, možná se dočkáme i nových misí spojených s obranou základny. Jak už bylo řečeno výše, základna už nebude zakopaná hluboko v zemi, ale bude nad povrchem plout a sledovat dění z výšky. Snad to naši vojáci přežijí a zatočí se šmejdem z vesmíru jaksepatří!