Kampaň Original Sin 2 se už zaplatila
Méně než 12 hodin trvalo pokračování Divinity: Original Sin, aby dosáhlo na požadovaných 500 000 dolarů. Kickstarterová kampaň je tak pro belgické Larian Studios obří úspěch, který potvrdil, že většina hráčů nemá problém s návratem etablovaných značek na crowdfundingovou platformu.
Larian se rozhodli využít Kickstarteru k dosažení všech nápadů, které si pro druhý díl RPG připravili. Na stránce kampaně vysvětlují, že vývoj Divinity: Original Sin 2 financují sami a peníze z Kickstarteru jim prý dovolí hru naplnit extra obsahem.
Navíc tím backeři získají přístup do alfa a beta verzí na Steamu. Vývojáři si od toho slibují cenný feedback, který pomůže hru vytvořit podle přání hráčů.
Datum vydání hry je stále určené na prosinec 2016, ale sami vývojáři upozorňují, že je pravděpodobné, že se vydání opozdí.