Nový Ghost Recon bude podle skutečnosti

18. září 2015 16:27 / Vojta Dřevíkovský / Novinky / Diskuze (27)

Někdy v budoucnosti, až budeme hrát Ghost Recon Wildlands, budeme konečně moci odpovědět kladně na oblíbenou otázku, zda je hra podle skutečnosti. Vývojáři kooperativní openworldové akce, ve které budeme rozbíjet drogové kartely v Bolívii, chtějí totiž být se svojí hrou co nejvíce autentičtí.

Sdělili to v krátkém promo videu, ve kterém povídají o způsobech, jak chtějí autenticity ve své hře dosáhnout. Výběr zbraní a vybavení i motion capture pohybů a taktiky vznikaly ve spolupráci s profesionály ze speciálních jednotek americké armády a informace lidé z Ubisoft Paris čerpali i z rozhovorů se speciality na boj s drogovými kartely v Jižní Americe.

Podívejte se, jak vývojáři jeli do Jižní Ameriky na průzkum terénu a jak si promluvili i s několika pašeráky drog (to je zajímavé), aby situace ve hře zachytili co nejvěrněji.

Mimochodem, ve videu hru chválí i tvůrci původního Ghost Reconu, ale zbývá jim něco jiného?

Ghost Recon Wildlands zatím je plánovaný na příští rok, ale známe ty hry od Ubisoftu... Nakonec to dřív než v roce 2017 stejně nevyjde.

Zdroj: PC Gamer

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
20874167
fortrens napsal 19. 9. 2015 v 15.40

Tataboj: On to prostě nechápe :) A potom mu nemám říkat, že je hlupák :/ Ach jo

Julius Caesar: Já opravdu nevím jestli jsi tak natvrdlý, nebo to jen děláš :/
Co se týče pátého dílu, tak Kojima opět dělal to, co jsem ti zde vypisoval...
PS: Ty jsi to napsal takovým stylem, že Kojima neudělal vůbec nic a všude je jeho jméno... Zkus se někdy podívat po hlavních misích a přečíst si, proč tam to Kojimovo jméno vlastně je :))

Editováno: 19. 09. 2015 v 15.48

Nahlásit nevhodný obsah

20863161
Tataboj napsal 19. 9. 2015 v 14.20

$Julius Caesar:437504$}: Takze mi chces rict, ze nevidis Mitsurugiho odpoved?

Nahlásit nevhodný obsah

20872214
Malekith napsal 19. 9. 2015 v 13.49

"Julius Caesar: "Jasně když dojdou argumenty přijdou nadávky :-)" Ty urážet lidi můžeš a on ne? Mě jsi tu neprávem obvinil z krádeže, což beru jako urážku. A jen pro info, vážně mi nepřijde, že je článek o MGS či Kojimovi...

Nahlásit nevhodný obsah

20859240
Julius Caesar napsal 19. 9. 2015 v 12.58

Tataboj: A udělal snad?
Na hře pracovalo tisíc lidí a ne jen Kojima.
To je podstata mého komentáře.

Nahlásit nevhodný obsah

20859240
Julius Caesar napsal 19. 9. 2015 v 12.57

fortrens: Je sobota a tak jsem tvůj příspěvek opravdu nečetl celý. Zase tak moc to tady nežeru.

Já jsem nic neřekl o MGS jako takovým, ale o odvedené práci v MGS 5.
V novém star trek filmu také pořád dokola neukazují člověka co před 50 lety vymyslel Tribla, ale ukážou toho kdo ho přetvořil do tohoto filmu.
O tom čistě byla má kritika.

Takže když se grafik půl roku (u MGS 5 5 let) morduje s 3D modelama postav atd. Tak je vlastně nedůležitej. Protože to vymyslel Kojima.
A kdo je pak hlupák.

A pořád nechápeš smysl. Já vím že je MGS 5 super hra. Hraju jí už od vydání.

A pokud hlupák není urážka proč se to neujalo jako pozdrav třeba mezi kamarády :-)
Čau hlupáku jo ahoj hlupáku.

Nahlásit nevhodný obsah

20863161
Tataboj napsal 19. 9. 2015 v 12.53

Julius Caesar: Vždyť jsi tady psal, že Kojima neudělal práci za celé vývojářské studio, na což tady vidím dost dlouhou odpověď.

Nahlásit nevhodný obsah

20859240
Julius Caesar napsal 19. 9. 2015 v 12.48

Tataboj: Na jaké přesně. Moje diskuze je o tom že je to chudší bráška MGS 5 . Na toto téma jsem žádný argument nečetl.

Nahlásit nevhodný obsah

20874167
fortrens napsal 19. 9. 2015 v 11.40

Julius Caesar: To, že jsi hlupák neni nadávka, ale holý fakt, což jsi asi nepochopil :) Kojima řídil celou sérii po mnoho let (17), většina postav je navržených právě jím, většina misí též. Celkově příběhy všech MGS her jsou právě od Kojimy. Dále tě můžu odkázat na to, co psal Mitsurugi... Ono neni těžké sednout k počítači a začít tvořit postavy, které ti někdo navrhl a ty jim jen dáváš potřebný 3D kabát.
Víš, grafik se zajíjmá pouze o grafiku, navíc většinou jsou grafikům přidané jen určité věci. Jeden dělá postavy, druhý zbraně, třetí prostředí atd. Ale Kojimova práce byla všechny návrhy procházet a udělat z toho kvalitní hru a to ne jen ty grafické, to jsem uvedl jen jako příklad. Samozřejmě je zde i tuna dalších věcí, jak už jsem psal. Kojima hodně věcí dělal sám, zkus si vytvořit příběh, navrhnout pár postav (dát jim příběh), misí a hlavně to musí dávat hlavu a patu, aby to zaujalo hráče...
A to už nemluvím o tom, že kdyby série neměla úspěch, tak vše padne právě na Kojimu, který za to zodpovídal.

Ono kecat za monitorem a mlátit kraviny do klávesnice, jako ty, umí každý :)
Ale jak už jsem psal předtím. Pokud o tom nic nevíš, tak tu nedělej chytrého..

Editováno: 19. 09. 2015 v 11.43

Nahlásit nevhodný obsah

20863161
Tataboj napsal 19. 9. 2015 v 11.28

Julius Caesar: A proč tedy nereaguješ na argumenty?

Nahlásit nevhodný obsah

20859240
Julius Caesar napsal 19. 9. 2015 v 11.26

fortrens: Jasně když dojdou argumenty přijdou nadávky :-)

Nahlásit nevhodný obsah

20857741
vokser napsal 19. 9. 2015 v 11.08

Na tuhle hru se nehorázně těším.Vypadá to lépe než gta

Nahlásit nevhodný obsah

20877962
FildasGame napsal 18. 9. 2015 v 22.54

Tím víc se hra odkládá tím hůř vypadá, jenom můj názor :)

Editováno: 18. 09. 2015 v 22.54

Nahlásit nevhodný obsah

20874167
fortrens napsal 18. 9. 2015 v 20.56

Julius Caesar: Pááni, ty jsi mi ale hlupák :))

Nahlásit nevhodný obsah

20847380
Mitsurugi napsal 18. 9. 2015 v 20.32

Julius Caesar: To co jsi popsal je vlastně taková řemeslná práce, on byl vedoucí vývoje. Takže tipuju, že na všechno dohlížel aby to bylo přesně tak jak si představuje. Bez něj by opravdu Metal Gear nebyl. Grafici, nebo dabéři jsou nahraditelní.
Je to podobné jako u filmu. Taky největší zásluhu dostává režisér, protože to vede a má nějakou vizi jak by výsledné dílo mělo vypadat.

Tvému jmenovci se taky dávají zásluhy za všemožná vojenská vítězství a silně pochybuju, že támhle v první linii sekal hlavy barbarům...

Editováno: 18. 09. 2015 v 20.33

Nahlásit nevhodný obsah

20859240
Julius Caesar napsal 18. 9. 2015 v 20.10

fortrens: Kojima dělal modely, zbraní, lidí, prostředí, zvuky, titulky do 5 jazyků, návrh misí, PR atd. Tak to je opravdu borec.

Tak to beru vše je to nejlepší vývojář všech dob!

Nahlásit nevhodný obsah

20872214
Malekith napsal 18. 9. 2015 v 19.56

salvator2.0: No když ti nějaká hra nesedne, tak jsi ji přece jistojistě musel ukrást :D Přitom jsem mu tu hru ani nijak nešpinil, uznávám že je dobrá :-)) Hry od Ubi mi prostě sedí, možná i za to zasloužím upálit, ale je to tak :D

Editováno: 18. 09. 2015 v 21.30

Nahlásit nevhodný obsah

20874167
fortrens napsal 18. 9. 2015 v 19.24

Julius Caesar: No, jelikož má Kojima největší podíl na vzniku celé série Metal Gear Solid, tak je to opravdu důležitý člověk :)) Navíc, pokud jsi trošku znalý série, tak víš, co vše Kojima vytvořil, pokud ne, tak mlč a šoupej nohama..

Editováno: 18. 09. 2015 v 19.25

Nahlásit nevhodný obsah

20874995
salvator2.0 napsal 18. 9. 2015 v 19.23

Julius Caesar: Jako nemáš žádný důkazy že hru zpirátil a neustále mu to omlacuješ o hlavu jen proto že mu hra nesedla, z čehož jsem mylně usuzoval že jsi jeden z Kojima fanboys, kteří nesnesou kritiku jejich vyvoleného génia. To nic nemění na tom že nemáš žádné důkazy o tom že Marosho hru zpirátil a chováš se jak idiot.

Nahlásit nevhodný obsah

20872214
Malekith napsal 18. 9. 2015 v 18.32

Julius Caesar: ehmmm.. Já hraju na PS4, Ještě něco? :-) Můj PSN účet je stejný jako má zdejší přezdívka, kdyby jsi měl potřebu mi nevěřit.
Mě by zajímalo, kde se ve tvé hlavě vzala myšlenka, že jsem si ji stáhnul . Jsem tady něco takového psal? :D

Editováno: 18. 09. 2015 v 18.40

Nahlásit nevhodný obsah

20859240
Julius Caesar napsal 18. 9. 2015 v 18.15

salvator2.0: To nikdo neříká. Jen říkám že hodnotit kradenou hru není úplně ok.

A jen k tomu. Mě je úplně u pr... že to dělal nějakej "kodžima" :-)
Pro mě to žádná ikona není!

Naopak je to až trapné že na tebe ve hře všude skáče jen Kojima, Kojima, Kojima. Jako kdyby celou hru udělal sám. Asi bude dost namyšlenej!

Editováno: 18. 09. 2015 v 18.23

Nahlásit nevhodný obsah