Rainbow Six Siege nemá žádnou kampaň
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Rainbow Six Siege nemá žádnou kampaň

Rainbow Six Siege nemá žádnou kampaň

Jiří Bigas

Jiří Bigas

27. 9. 2015 10:56 8
Reklama

Zatímco Call of Duty: Black Ops 3 přijde o příběhovou kampaň v singlu jen na starých konzolích, v Tom Clancy's Rainbow Six Siege bude chybět úplně. Navzdory předchozím zprávám a slibům z loňské E3 se nyní k velkému překvapení řady fanoušků zdá, že zábava pro jednoho bude v novince značně omezená.

Leccos už naznačovaly poslední měsíce a týdny, kdy bylo ohledně tradičního singlu v Siege podezřele ticho. Teď to tak vypadá, že namísto slibované klasické kampaně, která byla vždy důležitou součástí série, se dočkáme něčeho mnohem skromnějšího. Vyklube se z toho další PR problém pro Ubisoft? Jen těžko říct, jak budou dlouholetí fanoušci reagovat na poslední slova vývojářů.

Art director Rainbow Six Siege Scott Mitchell na akci EGX 2015 prohlásil, že hra nebude obsahovat samostatný příběhový mód. Namísto něj budou mít hráči k dispozici tréninkový režim, kde se budou moci seznámit s různými třídami operátorů a jejich výbavou. “Můžete hrát na všech mapách v kooperaci proti nepřátelům ovládaným AI. Můžete si libovolně upravit jednotlivé zápasy,” slibuje Mitchell s tím, že to je ale asi tak vše k singlu, pokud nejde o další nepřesné tvrzení, jako když nedávno musel Ubisoft žehlit zavádějící prohlášení o mapách v DLC.

Navzdory tomu, že vydavatel angažoval známou herečku Angela Bassett se tak zdá, že výsledkem bude místo obvyklého dobrodružství pro vlky samotáře jen série tutoriálů a utkání s boty, které mají hráče seznámit s pravidly, ovládáním a jednotlivými mechanismy ještě předtím než se vrhnou do online zápolení. Otázkou je, kolik fanoušků uklidní slib, že i v tréninkovém módu budete moci získávat zkušenosti a odemykat nové schopnosti, tak jako v zápasech proti živým hráčům. “Odemykáte stejný obsah, jako byste hráli PvP,” dodal Mitchell s tím, že získáváte stejné hodnocení a odměny.

Vlastní offline zápasy a výcvikový mód má ale daleko k tradičním misím, sofistikovaným scénářům, natož pak příběhové kampani. Nezní to jako nic, na co bychom byli zvyklí a těšili se. Dost možná na tom bude v tomto ohledu lépe i Star Wars Battlefront, který se rovněž vzdal klasického singlu, ale nabídne třeba survival mód a speciální mise. Titanfall a Evolve jsou dalšími tituly, které se podobně rozhodli obejít myšlenku klasické příběhové kampaně. Je to jednoznačně další trend, který ale nebude po chuti všem.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama