Nabídka práce naznačuje další Diablo

3. říjen 2015 19:19 / Vojta Dřevíkovský / Novinky / Diskuze (32)

O Diablu III se po vydání datadisku Reaper of Souls už moc nemluví, ale Blizzard má zřejmě se hrou či značkou ještě nějaké plány. Nová nabídka pozice, kterou studio zveřejnilo na svých stránkách hledá někoho, kdo má s Diablem zkušenosti.

Blizzard hledá art directora, který by dohlížel na výtvarné pojetí nepojmenovaného projektu pravděpodobně ze světa Diabla. Kromě zkušeností s tvorbou her a malířského nadání Blizzard chce zaměstnance, který má "hluboké porozumění série Diablo".

Není jasné, zda se chystá Diablo IV, další rozšíření či nějaký spin-off, ale nejpravděpodobněji působí právě další datadisk. Dočkáme se nějakého oznámení na blížícím se Blizzconu?

Zdroj: Blizzard

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
20874536
Minstriel napsal 5. 10. 2015 v 21.29

triple: Hrál jsi datadisk?

Nahlásit nevhodný obsah

20877004
triple napsal 5. 10. 2015 v 14.26

D3 se mi nelibilo, nema to souvislost s temi problemy ze zacatku nebo necim technickym, spis mi vadilo ze to byla vykradena 2 a 1, uz drahnou dobu Blizz neprichazi s necim novym ale opakuje to co uz bylo v novem kabate, a to jeste dost nevybirave.
Opakovane zabijeni stokrat oziveneho Diabla je proste k nicemu.

Nahlásit nevhodný obsah

20874536
Minstriel napsal 5. 10. 2015 v 09.18

Promo16: Torchlight jsem hrál cca 7 hodin a nemohl jsem se zkrátka ukecat abych to hrál dál, nešlo to a bohužel mě to vůbec nebavilo.

Nahlásit nevhodný obsah

20874536
Minstriel napsal 4. 10. 2015 v 23.11

fortrens: Bohužel no, Diablo 3 nemá kyklopy z modelíny, tak nebude lepší než titan Q.
A Titan Q i s datadiskem jsem dvakrát dohrál. A musím říct, že až na gejský pohyb hrdiny je to super hra, teda až do konce prvního aktu. Pak je to totální nuda a skilly se spellama dělají prdlačku.

Každý má hold jinou chuť :), ale psát o hře že je sračka nevím no. Cca 10 mil D3 a 10 mil datadisků prodaných mluví za vše.

Nahlásit nevhodný obsah

20847380
Mitsurugi napsal 4. 10. 2015 v 22.21

Nepsal? A co je tohle?
"Takže tak za sedm let a bude to opět sračka jako D3 :))" a "Oproti dvojce je to totální trash :)"
Docela jasně jsi napsal, že D3 je sračka a že ve srovnání z dvojkou je to totální trash.
Takže nejen, že lžeš, ale ještě jsi natolik tupý, že si ani nedokážeš přečíst svoje vlastní příspěvky, než začneš lhát :D

Jinak pravda to není, je to pouze tvůj názor...

Editováno: 4. 10. 2015 v 22.33

Nahlásit nevhodný obsah

20874167
fortrens napsal 4. 10. 2015 v 21.54

Mitsurugi: O sračkách jsem nic nepsal a o tom, že je to totální trash také ne....
Já napsal jen, že je to trash, což je pravda :))
A o reakce mi nejde, já tím jen chtěl říct "Když jste se spokojili s takovou fail hrou, je to vaše věc"... Víš, já čekal po tolika letech vývoje a "milionech" odložení dokonalo hru a tím D3 opravdu neni...

Nahlásit nevhodný obsah

20847380
Mitsurugi napsal 4. 10. 2015 v 21.02

fortrens: Tak kdybys nepsal, že je to "sračka", "totální trash" a "fail ve všech aspektech", tak bys možná nedostal takové reakce :)

Nahlásit nevhodný obsah

20874167
fortrens napsal 4. 10. 2015 v 20.52

Corra: No, já Titan Quest dohrál snad 20x, ta hra mě prostě hodně bavila, navíc se mi líbila ta mytologie, bojovat s kyklopem, minotaurem, Arachne, Chimérou apod., to pro mě bylo moc fajn :)
D1 jsme hráli s bratrancem na PS1 a dodnes si některé věci pamatuji :)) A nevím jestli někdo z vás ještě hrál Dark Stone, v té době opravdu skvělá hra :P

Jinak pro vás všechny. Já vám to neberu, že je pro vás D3 skvělá hra, ale pro mě to tak prostě neni :)
Mě nezbývá než čekat, jestli se něco urodí. Lost Ark vypadá asi nejlépe, ale kdoví kdy se ho dočkáme :/

Nahlásit nevhodný obsah

20876319
Corra napsal 4. 10. 2015 v 20.06

fortrens: Titan quest dohrano z povinnosti, Path of Exile - takova nekde jednodussi nekde prekombinovana blbustka. Sacred utrpeni. D2 mam jeste nekde save valecnika 89 lvl. To neni malo hodin. D3 je ale o tridu lepsi. Behem chvile jde prekopat cely build, pohyb po mape, inventar natolik zasadni ze se vyplati build prekopat, bounties, rifts, kanais cube,... a dasli. Je to bohatsi bracha s lepsi hratelnosti, min omezeny. atd. Vracim se k D3 co tri ctyri mesice, kdyz v mezidobi parim neco jineho (naposledy Zaklinace) a pokazde tam na me ceka nejaka zajimava novinka. A a bych nezapomel - treba seasons taky potesi, z D2 si ani nepamatuju, jestli tam byly nejaky achievementy, v D3 to s brachou "lovime". BTW. hral jsem i D1 a dohral se vsema postavama.

Nahlásit nevhodný obsah

20874536
Minstriel napsal 4. 10. 2015 v 19.44

Yaki: Však já také :-). Mě se třeba za barbara povedlo na seismic slamy dávat do bossů za 25 -30 miliard na hit a to už je pak jiná :).

Nahlásit nevhodný obsah

20817383
Yaki napsal 4. 10. 2015 v 19.25

Minstriel: Souhlasím s Mitsurugim. Už pár týdnů se držím v leaderboardu a vetšina věcí je trash a než padne věc, kterou člověk potřebuje a ještě ancient s dobrými staty to je běh na dlouhou trať. Navíc u great riftů 68+ už to není o dmg, ale o přežití a sehrané výbavě celé skupiny, což je další problém.

Nahlásit nevhodný obsah

20874536
Minstriel napsal 4. 10. 2015 v 19.02

donatien666: Mě třeba padne za den 100 legendárek, které rozeberu nebo rovnou zahodím, takže ano padají, ale pokud nejsou ancient + dobré staty + co možná největší % bonusového statu, tak jsou ti k ničemu a jak říká Mitsurugi je to trash.... A mít vše ancient, včetně setu, tak to hodně štěstí ( a ano je to důležité když ancient setová věc dokáže zvednout dmg např o 9 %).
Takže pro nás co nemáme až tak tolik času na hry, je D3 s datáčem prostě super.

Nahlásit nevhodný obsah

20847380
Mitsurugi napsal 4. 10. 2015 v 18.08

donatien666: Super? Drtivá většina legendárek co padá je totální trash. Ale jo, gearování je rychlejší než dřív, což asi bude vadit borcům, co to paří 12 hodin denně, ale nám co to nehrajeme tak zapáleně to vyhovuje.
Proto jsou tam sezóny, kde máš záminku začít od znovu a závodit s ostatními HC (tady nemyslím HC obtížnost v Diablu) hráči. Navíc tuším přidávali další dva Tormenty a Ancient itemy, které myslím nepadají tak často jako normální legendárky.

Editováno: 4. 10. 2015 v 18.08

Nahlásit nevhodný obsah

20876045
donatien666 napsal 4. 10. 2015 v 17.59

Právé že než vyšel RoS tak to bylo diablo. Když jsi dropnul legendárku která měla fakt sobrý staty tak to byli vánoce. V RoS byl za jeden run 10 super legendárek.

Nahlásit nevhodný obsah

20847380
Mitsurugi napsal 4. 10. 2015 v 17.58

fortrens: Ano používal, Hell viable build na víc ani nemá skill pointy. Vezmi třeba Sorceressku, to máš dva útočné spelly (každý z jiného elementu) a k nim příslušné mastery pasivky, to je hned 80 skill pointů + skill pointy na odemčení požadavků. A pak ještě prdneš jeden bod do Teleportu. Takže 3 aktivní skilly. To je panečku variabilita...

Nahlásit nevhodný obsah

20874167
fortrens napsal 4. 10. 2015 v 17.13

Mitsurugi: No, hrál jsem samozřejmě Reaper of Souls a moc mě to nechytlo, sice jsem to hrál docela dlouho, ale to proto, že na trhu "diablovek" toho zrovna moc není. D2 mě prostě bavilo víc a trojka mi přišla prostě taková o ničem, ale to je pouze můj názor..
Jinak, pokud jsi používal v D2 jen 2-3 skilly, tak to gratuluji :))

Nahlásit nevhodný obsah

20874536
Minstriel napsal 4. 10. 2015 v 17.05

Khalashnikovf: Stále jsem se nedozvěděl od tebe v čem je PS4 verze lepší. Krom chybějících sezon, které tuším v konzolové verzi nejsou.
Povídej přeháněj :)

Nahlásit nevhodný obsah

20817383
Yaki napsal 4. 10. 2015 v 14.56

Minstriel: Asi tak. Původní D3 bylo dost problémové, ale s Reaprem je to úplně jjiný příběh, nehledě na to, že díky patchům a season se obsah stále rozšířuje a zlepšuje. Diablo 2 je již dávno překonané...Datadisk by byl vítaný, nicméně lvl cup už je celkem na nic, když jsou lidi kteří mají 1500+ paragonů.

Nahlásit nevhodný obsah

20874536
Minstriel napsal 4. 10. 2015 v 13.03

fortrens: Souhlasím s Mitsurugim. Ono střídat dva max 3 spelly tak zábavné není.
V D3 jich máš 6 a plus kombinace run a těch je opravdu hodně. D3 samotná, když vyšla tak byla opravdu špatná a D2 bylo lepší. Jen co přišel Reaper of Souls, tak je to boží hra.
Bounties, Rifts + greater Rifts, key wardens a dalších x různých eventů, treasure golbini jsou super, gold valout atd. Nic z toho co jsem zde napsal bohužel D2 nemá a je to už jen starší chudý příbuzný.
Neber to špatně, ale je to zkrátka novější hra od těch samých tvůrců :).

ps: doufám že přidají do datadisku další tuny obsahu a novou postavu (druid) cap lvl na 80 a jede se dál :D.

Editováno: 4. 10. 2015 v 13.05

Nahlásit nevhodný obsah

20847380
Mitsurugi napsal 4. 10. 2015 v 11.07

fortrens: Ano je, většina skillů v D2 je na vyšší obtížnosti naprosto k ničemu, takže ve výsledku má každá classa tak 2-3 použitelné skilly (nepočítám pasivní)...

Jinak jenom otázka, hrál jsi Reaper of Souls, nebo jenom Diablo 3 někdy po vydání? Před Reaperem bych s tebou asi i souhlasil, ale teď ani náhodou, RoS Diablo 3 katapultoval na vrchol žánru.

Editováno: 4. 10. 2015 v 11.10

Nahlásit nevhodný obsah