Wildstar přidává nové servery
Dalo se jistě očekávat, že přechod humorně laděného MMORPG WildStar na F2P bude značit i přírůstek hrajících hráčů, ovšem nápor byl nakonec tak veliký, že to sami tvůrci předem příliš neodhadli. A to mělo za následek i občasné problémy serverů.
Řada hráčů se díky tomu setkala se servery nedostupnými nebo s velkými frontami. Po samotném připojení pak často navíc byli svědky velkých lagů či jiných chyb, jež vznikaly vinou přetížených serverů. Zájem zkrátka vzrostl a Turbine tak museli přitlačit na podpoře hry a nyní také vydali plán, jak eliminovat přetížení serverů.
Pochopitelným krokem je rozšíření počtu a kapacity serverů, což vývojářům umožní spustit čtyři další světy. Ty budou k dispozici pro Ameriku i Evropu a razantně tím navýšit možný počet hráčů. Dalším krokem, pro který se v rámci snahy u uvolnění zátěže Turbnie rozhodli, je ten, že ruší regionální zámky – hráči z Evropy se tak budou moci například připojovat do Ameriky a naopak.
Jaký to bude mít celkový vliv na současnou podobu hry, to ukáže až čas, je nám každopádně sympatické takovouto snahu vidět. WildStar potenciál rozhodně má, a pokud jej přechod na F2P může probudit, tak je potřeba právě takového technické podpory.