Heroes VII se připravují na zásadní patch
Vývojáři sedmých Heroes po vydání již několika patchi zlepšili stabilitu hry, ale zásadní změny přinese až patch 1.4. Ten zatím nemá žádné datum vydání, ale v nejnovějším příspěvku na blogu hry se můžeme dozvědět, co všechno se v Heroes VII změní.
Zaprvé na hráče bude čekat hezčí vzhled herního světa. Patch 1.4 zvýší sytost barev a změní světelný kontrast tak, aby hra více připomínala své dřívější díly. Světlejší a barevnější svět si můžete prohlídnout na dvou porovnávacích screenshotech níže.
Zadruhé si hráči všimnou rychlejšího načítání hry a její snížené zátěže na operační paměť. V jistých případech, například při spouštění hry, byl načítací čas snížen až na polovinu a při interních testech se na mapách snížila spotřeba RAM ze zhruba 5 GB na necelé 3. S tím se částečně pojí i přání týmu do prosince hru přizpůsobit i 32bitovým systémům.
Heroes VII se také dočkají balancování, v čemž pomáhá zpětná vazba od hráčské komunity. Tvůrci zvažují odstranění level capu ve skirmishových hrách, jeho nahrazení skill capem a možnostmi, které by dovolili každého hrdinu učinit ještě unikátnějším. Vývojáři zatím zvažují unikátní schopnosti typu zranění jednotkám na začátku boje nebo pasivní boost svých jednotek.
Vylepšení čekají i na multiplayer, který měl být s novým patchem stabilnější. Nakonec i editor by měl zaznamenat trochu změn a výhledově se tvůrci map mohou těšit na propojení hry se Steam Workshopem.