CDP se plně zaměřuje na Cyberpunk 2077

9. listopad 2015 12:35 / Jiří Bigas / Novinky / Diskuze (30)

Navzdory předchozím varováním, že vývojáři z polského studia CD Projekt RED nejsou až do roku 2017 připraveni o hře Cyberpunk 2077 vůbec mluvit, je v posledních týdnech okolo jejich novinky docela živo. Ještě v květnu přitom autoři tvrdili, že třetímu Zaklínači se budou plně věnovat několik let a letošek i rok 2016 bude patřit výhradně jemu. Patrně ale změnili názor.

Nyní CD Projekt RED otevřeně přiznává, že většina jeho zaměstnanců už se soustředí na vývoj ambiciózní novinky jménem Cyberpunk 2077. V rozhovoru pro GameSpot to prohlásil hlavní designér questů Mateusz Tomaszkiewicz. “Zaměřujeme se na Cyberpunk 2077. Je to velmi ambiciózní a rozsáhlý projekt. Potřebujeme všechny dostupné lidi, abychom ho mohli dokončit. Spousta lidí ve firmě na něm už pracuje a další a další se přidávají,” prohlásil Tomaszkiewicz.

Pro talentované polské vývojáře tak nastalo těžké období, kdy musí své síly rozdělit mezi netrpělivě očekávanou novou IP a Divoký hon, který stále čeká na další rozšíření. DLC Blood and Wine by mělo vyjít v první polovině příštího roku a podle Tomaszkiewicz bude obsahovat dvojnásobné množství obsahu ve srovnání s první placenou expanzí. Rozšíření představí novou oblast a má nabídnout mnohem více vedlejších úkolů i příležitostí k průzkumu a objevování. A není jisté, že tím se CD Projekt RED se Zaklínačem rozloučí definitivně.

Vývojáři si ale očividně nemohou dovolit ztrácet čas. Cyberpunk 2077 má podle nich být mnohem větší než třetí Zaklínač, nehledě na plejádu ambiciózních nápadů, které by měly z akčního sci-fi RPG učinit stejný hit, jakým je proslulá fantasy trilogie. Novinku má pohánět REDengine 3, tedy stejná technologie, kterou využívá i Divoký hon.

Zdroj: GameSpot

Související hry

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
20874536
Minstriel napsal 10. 11. 2015 v 09.18

Pidalin: Zaklínač 1 vyšel jsem z budovy a všechny npc pryč na celém světě. Takže nutnost vypnout celou hru a celou ji nahrát znovu. Patch to opravil :). Jinak mě moc žádná jiná hra nenapadá s nějakou poruchovostí. Kromě nového Batmana a Unity asi vše ok.

Nahlásit nevhodný obsah

20814464
Pidalin napsal 9. 11. 2015 v 23.28

SaboteurX: V době kdy ještě neměl každej internet si nikdo nedovolil vydat zabugovanou hru. Před rokem 2007 si nepamatuju jedinou hru která by byla po vydání zabugovaná a ňáký grafický glitche jsem taky neznal. To je všechno záležitost posledních asi 5 let a poslední 2 roky je to uplnej extrém.

Nahlásit nevhodný obsah

20879430
SaboteurX napsal 9. 11. 2015 v 20.08

S tema bugama je to stejne zajimavy. Ja mam celej zivot asi stesti, ale fakt se mi vyhybaji. A jestli mi 3x spadne za celou dobu hra...to me netankuje. Vlastne kdyz jsem zacal hrat na PC hra, davno jiz tomu, tak jsem aspon 5 let vubec nevedel co bug je- nepotreboval jsem to vedet, vsechno slapalo. To jeste nebyl ani internet. A Zaklinac byl pro me uplne cistouckej. Pohoda. Za celou dobu nic. Cista prace. Ovsem ted si asi clovek bude muset zvykat, kdyz je jasny, ze na PC totalne nekteri dlabou a muze byt i hur. Assasini, Mad Max. Batman, kterej nam zkusili na drzovku prodat... za chvilku se to fakt u AAA muze stat standartem. Uz ted u kazde AAA hry, co nejdriv vyjde na konzolich zazniva: Hlavne at je dobre zoptimalizovana a recenzenti davno toto davaji do plus nebo minus. Kdysi davno to bylo automaticky a dnes? No a muze byt daleko hur. Proste kdyz bude dobre zoptimalizovana, bude to necekany plus a budou se na to pet oslavny ody.
Hlavne ze super truper crossfire, highend, vodni chlazeni, barvicky, ferrari na stole s motorem 1200W a co z toho.

Nahlásit nevhodný obsah

20877390
Strejda Phil napsal 9. 11. 2015 v 20.03

Doufám,že opraví chyby,které měl Zaklínač 3.Pokud ano,tak to bude skvělá hra. :)
Na jednu věc tady lidé zapomínají a to je Batman Arkham Knight.12 GB RAM all the way.

Nahlásit nevhodný obsah

20879430
SaboteurX napsal 9. 11. 2015 v 19.51

Jestli budou DLC kvalitni tak jak to aktualni, tak at je to treba nekonecna saga a zaklinec 3 trva treba 5 let. Kazdy rok 2-3 DLC. Jine vydavatelske dony by z tohoto posledniho DLC udelali placene 4. Na cyberpunk se tesim jako tady vsichni. Mimochodem paradeni nazev. Uplne vidim, kdyz si stim lamali hlavu a pak to nekomu secvaklo: Ze by se to slovo, ktery porad v souvislosti se hrou v teamu pada, vzalo jako nazev hry, pod kterym si kazdy predstavi prave to co o cem hra presne je. Lepsi slovni spojeni nelze najit. V tom je vsechno. Scfi spisovatele uz si dali tu praci a kdo necetl, ten se s tim setkal jinak. A vymalovany. V jednoduchosti je krasa. To bude mazec.

Editováno: 9. 11. 2015 v 19.59

Nahlásit nevhodný obsah

20787966
Wizard napsal 9. 11. 2015 v 18.15

marosho: samozřejmě že máš pravdu, nesrovnáváš, celkové hodnocení hry je porovnatelná veličina napříč celým herním spektrem... ale už dlouho jsem chtěl napsat něco tak rozverně žoviálního, jako jsem právě před tím vyplodil :D

Nahlásit nevhodný obsah

15916702
Merengues9 napsal 9. 11. 2015 v 17.51

Jedna gramatická chyba a transka se může podělat :-D

Nahlásit nevhodný obsah

20814464
Pidalin napsal 9. 11. 2015 v 17.44

Gabča IV. Láskyplná: Tohle co je na tom videu před patchem 1.10. nedělalo a 1.11ka to nevyřešila. Ani kompletní přeinstalace hry to nevyřešila. Patch 1.10. prostě hru zase rozbil.

Editováno: 9. 11. 2015 v 17.44

Nahlásit nevhodný obsah

20814464
Pidalin napsal 9. 11. 2015 v 17.00

Gabča IV. Láskyplná: Já Zaklínače původně dohrál ještě na GTX460 s 1GB RAM a lidi dostakovali uplně stejně jako teď na nový grafice. Zkusim na to kouknout no. A textury mi doskakujou někdy taky viz tohle moje video

https://www.youtube.com/watch?v=ycRHFlEgwoI

Tenhle neostrej barák je vidět přímo při rozhovoru s kovářem v Oxenfurtu takže to bije do očí jak prase. :-D

Editováno: 9. 11. 2015 v 17.02

Nahlásit nevhodný obsah

20814464
Pidalin napsal 9. 11. 2015 v 16.46

Gabča IV. Láskyplná: Využití VRAM mě netrápí, mam 4GB grafiku, když tam ta paměť je tak proč jí to nevyužije?

Nahlásit nevhodný obsah

20877398
Jay7485 napsal 9. 11. 2015 v 16.28

Zaklínač 3 je umělecký dílo. Jenom ty podělaný bugy, který jsou kolikrát do očí bijící a nejsou opravený ani po 10. patchi to naprosto kazej. Dost nerad slyšim, že se úsilí o opravu ještě zmenší.

Nahlásit nevhodný obsah

20847380
Mitsurugi napsal 9. 11. 2015 v 16.25

Corvus von Corax: A taky je zvláštní, že lidem co hru zbožňují, se nikdy nic nestane. Ale určitě to nebude jejich fanboystvím, určitě ne...

Než mě zase někdo obviní z nesnášení Zaklínače, myslel jsem to obecně, ne na Zaklínače, i když pop-in problémy jsem zaznamenal, hlavně v Novigradu.

Nahlásit nevhodný obsah

15916702
Merengues9 napsal 9. 11. 2015 v 16.16

Tak Zaklinac chyby ma o tom zadna, ale nastesti to nejsou nejake chyby ktrere by hru zasadne ovlivnovali a zbytek hry je naprosto uzasny. A jeste zadna hra me nedostala ke cteni :-P

Nahlásit nevhodný obsah

20872955
ilpik napsal 9. 11. 2015 v 16.00

povedenej artwork :D

Nahlásit nevhodný obsah

20814464
Pidalin napsal 9. 11. 2015 v 15.48

Corvus von Corax: Já mam Zaklínače hodně rád, četl jsem všechny knihy a tak a ty bugy vidim taky. Jestli ti nedoskakujou lidi tak hraješ asi uplně jinou hru nebo máš počet lidí nastavenej na minimum takže ti nemá co doskakovat. :-D Já narozdíl od jinejch lidí nezaznamenal žádný bugy znemožňující splnění questů, ale těch grafickejch bugů a glitchů je hra fakt plná na každym kroku. V žádný jiný hře se mi nestalo že bych měl potřebu o doskakování objektů někam psát, jenom v Zaklínači 3 je to tak extrémní. Ve hrách s iD Tech enginem doskakujou textury ale to je uplně jinej level oproti tomu když jedeš na koni a pod kopitama se ti objeví chlápek co pracuje na poli nebo se přímo před tebeou objeví Nilfgaarská skupinka která něco hlídá. Pravda, nejsou to postavy se kterejma by šla vést ňáká interakce ale to na tom nic nemění. Aspoň že ty herní postavy tohle nedělaj. I když jednou jsem tam měl Triss která měla hlavu asi metr vedle těla. :-D

Nahlásit nevhodný obsah

20860885
Corvus von Corax napsal 9. 11. 2015 v 15.23

To je zvláštní, že URČITÝM lidem se dějí všechny ty zla a bu-bu-bugy a lidem, kteří mají Zaklínače rádi, nikoliv. Mě například nedoskakuje nic a za celou hru v OPEN world hře jsem zažil asi 3 bugy :) Kdo chce Gábina bíti, hůl si vždycky najde... jo jo.

Editováno: 9. 11. 2015 v 15.23

Nahlásit nevhodný obsah

20814464
Pidalin napsal 9. 11. 2015 v 14.28

Mitsurugi: To je dobrý, až to vydaj a bude to zabugovaný tak to na to můžou svést. :-D :-D

Nahlásit nevhodný obsah

20847380
Mitsurugi napsal 9. 11. 2015 v 14.24

Pidalin: Tak teleportace a generátory neviditelnosti ne? :D

Nahlásit nevhodný obsah

20814464
Pidalin napsal 9. 11. 2015 v 14.22

Už se těšim až budou ve scifárně odehrávající se v mega městě doskakovat lidi metr ode mě. :-D Doufam že ten engine pro Cyberpunk upravěj nebo uplně změněj, v takový hře by to strašně bilo do očí, v tom Zaklínači se to ještě dá snést ale v obřím městě ne.
Jsem zvědavej co bude herní náplní, pokud tam nedaj ty obří interiéry a obdobu městskejch dungeonů tak to bude jenom další variace na městkou akci s prvky RPG. Držim jim palce, ale chce to něco originálního. Já bych se hrozně těšil na takovou hru, ale já chci prozkoumávat útroby toho města a ne tam běhat po ulicích, nebo po polích jak v Zaklínači. Zaklínače zachraňuje jenom ten příběh kterej člověka dokáže celkem udržet až do konce, ale jako samostatný RPG bez příběhu si nejsem jistej jestli by obstál, protože v tom světě moc neni co dělat a touha hledat nový zbraně a podobně mi tam taky chyběla, všechno je stejný.

Editováno: 9. 11. 2015 v 14.26

Nahlásit nevhodný obsah

20853654
RuThaN napsal 9. 11. 2015 v 13.58

Divokýmu honu se maj věnoval doma po večerech, jako normální lidi :)

Nahlásit nevhodný obsah