Blizzard neví, jak naloží s hrdiny Overwatch

9. listopad 2015 12:38 / Zdeněk Princ / Novinky / Diskuze (8)

O víkendu jsme se dozvěděli, že Overwatch nebude free to play hrou, jak se do té doby předpokládalo, což následně vyvolalo značně rozporuplné reakce. Vývojáři nicméně celou situaci zatím úplně nedomysleli a dávají najevo, že nemají úplně jasno v tom, jak budou do hry přidávat nové hrdiny či mapy.

Mluvil o tom game director Jeff Kaplan v rozhovoru pro časopis PC Gamer, v rámci kterého musel nejprve vysvětlit určité dezinterpretace a mylně nabyté přesvědčení hráčů, že s vydáním hry bude k dispozici již připravený obchod s dalšími hrdiny, které bude možné kupovat. „Nejsem si jistý, jak se to mohlo stát, ale informace, že se zahájením prodeje nabídneme 21 hridnů a obchod pro nákup dalších, nemůže být pravdě vzdálenější,“ řekl Kaplan a uvedl, že to samé se týká obchodu s novými mapami.

Dále se pak snažil vyvrátit nařčení, že Blizzard pouze mlží a snaží se vyhýbat otázkám, jak tomu tedy ve skutečnosti bude, protože vyhýbání by muselo podle Kaplana vypadat úplně jinak. „Vyhýbat se odpovědi by bylo jako říct – máme definitivní odpověď a definitivní plán, ale ještě vám ho nechceme říct – a to není tento případ. My jednoduše ještě nevíme, kdy a jak začneme nové hrdiny prodávat,“ vysvětluje Kaplan.

Overwatch proto zatím vyjde s již uvedeným počtem hrdinů v několika edicích s tím, že ta nejlevnější bude dostupná už za 40 dolarů.

Zdroj: PC Gamer

Související hry

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
20874250
Kapitán Preclík napsal 10. 11. 2015 v 10.51

teqini: Stačí se jenom trochu podívat do minulých her. Všechny, které Blizzard na Battlenetu nabízí za peníze, jsou původní značky, které ve své době neměly alternativy zadarmo. Heroes of the Storm jsou vyloženě kopie dvou známých her, které mají model F2P, tím pádem by nedávalo smysl, proč si to kupovat za plnou cenu. Overwatch je teoreticky nejnovější původní hra (ve smyslu licence, HotS a HS se vezou na popularitě předchozích her), která je ale braná jako přímá konkurence Team Fortress 2. Jeden by řekl, že když má jedno zadarmo, proč by měl za druhé platit. Proto si asi většina myslela, že Overwatch bude F2P. Minimálně já osobně jsem si to tak myslel :)

Nahlásit nevhodný obsah

20859855
teqini napsal 9. 11. 2015 v 18.03

Ocelotr2.0: Byl Blizzcon, je jasny ze se bude psat o hrach blizzardu :D

Nahlásit nevhodný obsah

20859855
teqini napsal 9. 11. 2015 v 18.01

donatien666: to vubec ne... je to UT + TF2 ... hral jsem to :)

Nahlásit nevhodný obsah

20876045
donatien666 napsal 9. 11. 2015 v 14.58

vypadá to jako kříženina Smitu s quakem 3 arena:-D

Nahlásit nevhodný obsah

20876350
Ocelotr2.1 napsal 9. 11. 2015 v 14.52

teqini: Jo lidi to asi předpokládali, osobně jsem jinak než F2P o Overwatch nepřemýšlel (kord po Hearthstone). Je to asi obecným bordelem v Mobách, vychází jich moc - defakto každá firma má svou nebo dvě - vejce vejci, atd. Navíc VŠECHNY mají WARCRAFT CARTOON stylizaci. Opravdu těch FPS MOB je hafo. Hej HREJ, Blizzard Vám platí, že je každá druhá novinka o OVERWATCH ?

Editováno: 9. 11. 2015 v 14.55

Nahlásit nevhodný obsah

20859855
teqini napsal 9. 11. 2015 v 14.44

Jen takova poznamka, Blizzard nikdy nerekl, ze to bude F2P. Takze nechapu proc se to tolik resi :D To, ze nejaky hnup nekde napise, ze to bude F2P a vsichni jak stado to opisou a nezjisti si pravdu je fakt smesny. Aneb jak se siri lzi na internetu :D

Editováno: 9. 11. 2015 v 14.44

Nahlásit nevhodný obsah

20876350
Ocelotr2.1 napsal 9. 11. 2015 v 13.03

Když se MOBY začínají podobat FPS, ale pravidly chtějí být spíše vybalancované japonské bojovky, měli by se u nich také inspirovat. Možná že jsem nebyl tak dalek pravdy, když jsem DOTU přirovnal k Tekkenu říznutym Starcraftem. Anyway - nepokoušejte se roubovat na japonskou bojovku Capture the Flag, nefunguje to.

Editováno: 9. 11. 2015 v 13.26

Nahlásit nevhodný obsah

20876350
Ocelotr2.1 napsal 9. 11. 2015 v 13.03

Původní zpráva hovoří hlavně o tom, že mají vývojáři problém s tradičními módy které jsou u FPS stříleček typu CALL OF DUTY. Takový capture the flag není možný, jelikož jsou ve hře postavy, která disponují teleportem a během pár vteřin jsou schopny se teleportovat z místa kde je vlajka umístěna na místo kam má být doručena. Naproti tomu pomalé postavy jsou snadným cílem pro každého, kdo má na nesenou vlajku zálusk. Čili - kvůli diverzitě postav je těžké navrhnou spravedlivé herní módy pro všechny. Tohle je ale něco co Blizzard může vyřešit pouze prvním rokem v provozu a až čas ukáže co a zda hráči chtějí a zda-li je to možné realizovat aniž by byl narušem "e-sport potential balanced fair play" pro každého. Berte to jako Soul Calibur nebo Street Fighter, není jednoduché díky odlišným schopnostem a síle postav navrhnout vybalancovaný systém mimo DeathMatch a TeamDeathmatch a moje rada zní:

Blizzarde, nehledej inspiraci v QUAKE, nehledej u DOTY, ale hledej u SUPER SMASH BROS., která svou diverzitou postav OVERWATCH nejvíce připomíná, ale na rozdíl od tebe si netroufla na třetí (osu) rozměr.

Nahlásit nevhodný obsah