Sony: Hráči FPS se přesouvají k nám
Marketingová manažerka skupiny PlayStation Lauren Bradley prohlásila, že hráči stříleček si pro tuto generaci vybrali PlayStation 4, kam navíc přechází od konkurenčního Xboxu. Neposkytla však žádná konkrétní čísla a svá slova podkládá jen svým tvrzením.
Do značné míry ale mají v Sony pravdu a stačí k tomu jen pohled na nabídku her, resp. již smluvená partnerství se značkami jako Call of Duty, Star Wars Battlefront nebo Destiny. Pro všechny tři zmiňované hry jsou navíc připraveny speciální bundly a logo PS4 se objevuje i v televizních reklamách.
V případě Star Wars pak Sony uhodila na hřebíček, protože návrat legendárního filmu hraje na stejně silnou nostalgickou strunu, spojenou se vzpomínáním na začátky konzole PlayStation. 20leté výročí funguje při tomto spojení velmi silně, což si pochvaluje i Bradley. Právě nostalgické posty na sociálních sítích jsou dle jejich slovy ty nejkomentovanější.