Jak by vypadal Alan Wake od LucasArts
Dokážete si představit, jak by vypadal populární mysteriózní thriller, kdyby jej namísto Remedy vyvinuli v LucasArts a ještě ke všemu tak před čtvrtstoletím? Pokud ne, odpoví vám nový počin fanouška.
Klasika od Remedy ožívá v remaku, nebo spíš demaku, kterým jeho autor vysekl poklonu tradičním adventurám, které poháněl engine SCUMM. Svou retro verzi Alana Wakea autor s přezdívkou SVPortfolio představil před pár dny na YouTube. Vytvořil jej v enginu Unity a potřeboval k tomu pět měsíců.
Hru si dokonce můžete stáhnout a sami vyzkoušet, láká její autor. Navíc slibuje, že video ji nezachycuje celou, ale jen její část. SVPortfolio má na svědomí také pár dalších podobných kousků. Třeba ukázku, jak by vypadal BioShock Infinite, kdyby vyšel v roce 1989, demake Heavy Rain nebo Borderlands 2 na Game Boy Color.