Hitman se už načítá rychleji

6. duben 2016 13:02 / Zdeněk Princ / Novinky / Diskuze (0)

Pokud vás na první části nového Hitmana nejvíce trápily načítací časy, pak pro vás máme dobrou zprávu. Vývojáři z IO Interactive si mezi přípravou druhého obsahového balíčku střihnuli další patch (zatím pouze pro PC), který posouvá hru na verzi 1.03 a adresuje celou řadu problémů.

V první řadě to jsou ony zmiňované loadingy – zlepšení by mělo být nejvíce patrné při načítání hlavní mise The Showstopper, nabyté know-how ale chtějí vývojáři aplikovat i na ostatní mise a zaručují tím, že nadále by už neměly být několikaminutové loadingy přítomny. Dále pak zapracovali na rychlosti vyskakování menu, načítání nabídky, obrázků a dalších drobností, které jednoduše nepůsobí dobře. Po technické stránce pak vývojáři zapracovali i na vylepšení podpory DX12, takže by ze hry měl zmizet nejrůznější glitche, nesedící barvy a delší načítání cache DX12 shaderů.

Změny se nicméně dotkly i hry samotné, takže ve zmiňované pařížské misi už nebude Viktor Novikov volat své milované poté, co již byla Hitmanem odstraněna, případně by se neměl nikde ztrácet a zasekávat ve skriptech, které řídí chod celé mise. Tohle bude nicméně ten největší oříšek, chtějí-li vývojáři zachovat kompletní otevřenost herní mapy nespočet možností, jak splnit zadaný cíl.

Zdroj: Gamespot

Související hry

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!