Autoři Call of Duty pomáhali Overwatchi

28. duben 2016 10:21 / Jiří Bigas / Novinky / Diskuze (1)

Protože je Overwatch první FPS od Blizzard Entertainment a jednou z mála konzolových her, které toto studio zaměřené především na PC, kdy udělalo, neváhali si autoři nové akce nechat poradit. Asistent vedoucího vývoje Aaron Keller v rozhovoru pro GamesRadar na akci PAX East prozradil, že vývojáři požádali o pomoc tvůrce Call of Duty: Black Ops III.

Studio Treyarch má s vývojem konzolových stříleček obrovské zkušenosti a ví, jaká úskalí a specifické nároky to obnáší. Právě na jeho zaměstnance se Blizzard obrátil. “Pracovali jsme s lidmi z Treyarchu, abychom se ujistili, že je náš aim assist příjemný. Vážně nám moc pomohli,” prohlásil Keller. GamesRadar upozorňuje, že aim assist není totéž co auto aim. Nepomáhá tak nepřítele zcela zaměřit, jako spíš udržet pohybující se cíl v zaměřovači. U konzolových akcí jde o zcela běžnou funkci, která ale vyžaduje zkušenosti. A ty autorům Call of Duty, na kterém pracují už od roku 2005, rozhodně neschází.

Treyarch přitom nebylo jediné studio, s nímž Blizzardu kdy spolupracoval. I v tom spočívá výhoda bytí pod jednou střechou s dalšími vývojáři, kteří spadají do portfolia Activisionu. Podle Kellera se pro změnu na ně svého času obrátili autoři Destiny, kteří chtěli nějaké rady od vývojářů World of Warcraft. V podobném duchu se pak nesla i spolupráce s tvůrci Call of Duty.

Není to ostatně poprvé, kdy o podobné spolupráci slyšíme. Activision rozhodně není jediným vydavatelem, jehož týmy si mohou vzájemně podat pomocnou ruku. Loni v září jsme například psali, že s akcí ve Falloutu 4 pomáhal id Software. Souboje měly díky tomu víc připomínat klasické střílečky. A protože tohle není úplně doména Bethesdy, obrátili se vývojáři Falloutu 4 na zkušenější kolegy, kteří mají stejného majitele.

Zdroj: GamesRadar

Související hry

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!