"Call of Duty nikdy nebylo silnější"
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka "Call of Duty nikdy nebylo silnější"

"Call of Duty nikdy nebylo silnější"

Vojta Dřevíkovský

Vojta Dřevíkovský

6. 5. 2016 11:46 19
Reklama

Jestli v noci nemůžete spát a ptáte se sami sebe, proč je další Call of Duty opět zasazené do budoucnosti a proč se raději nevrátí do doby druhé světové války, můžete už v klidu zavřít oči. Generální ředitel Activisionu Eric Hirshberg to totiž vysvětlil velice pochopitelně.

Ve zprávě o výsledcích za první kvartál tohoto roku Hirshberg uvádí: "Udělali jsme skvělou hru - Black Ops 3 - kterou naši fanoušci milují, a potvrzuje to fakt, že měsíční čísla aktivních hráčů dosahují rekordních výšek. Výsledkem pak je, že naše digitální odvětví také v prvním kvartálu rekordně vydělává, a to významně v porovnání s loňským rokem. Season passy se také rekordně prodávají a očekáváme, že nabídneme hráčům Black Ops III nejvíce mapových balíčků dosud."

"Call of Duty nikdy nebylo silnější než v tuto chvíli. Více hráčů hraje Black Ops III, hru, která se odehrává v budoucnosti a ve které se skáče s jetpacky a používají se futuristické zbraně, než jakoukoliv jinou hru v naší historii."

Tak tady to máte. Call of Duty: Black Ops III potvrzuje Activisionu, že futuristické válečné konflikty jsou zkrátka populární a nemá cenu se od nich odvracet.

A to i přesto, že odhalovací trailer Infinite Warfare má v tuto chvílí na YouTube více než dvakrát více disliků než liků. To Hirshbergovi vůbec nevadí, naopak ho to svým způsobem těší.

"Samozřejmě vidíme vášnivé názory na internetu, ale také v tom vidíme něco jiného. Pravdou je, že ačkoliv je velice brzo, předobjednávky jsou již teď velice silné. Shlédnutí odhalovacího traileru je více a dokonce i poměr liků vůči počtu shlédnutí je zatím největší, který jsme dosud viděli. Taková věc se v sérii už jednou stala. Odhalovací trailer pro Black Ops II, který vzal sérii poprvé do budoucnosti, měl nejvíce disliků ze všech dosavadních trailerů. A pak, samozřejmě, se ze hry stala naše nejúspěšnější hra všech dob."

Activisionu není jedno, že se vám trailer nelíbí. Activision je rád, že máte značku natolik rádi, že vám stojí za to, se na trailer podívat a vyjádřit svůj názor. Activision totiž ví, že se Infinite Warfare stejně bude prodávat jako čerstvé housky.

"Víme, že v naší komunitě jsou lidé, kteří by se rádi vrátili k uzeměné hratelnosti, a proto jsme udělali Modern Warfare Remastered. Také ale v komunitě máme miliony lidí, kteří každý rok ve hře chtějí nové inovativní zážitky, a to nabídne Infinite Warfare. Dobrá zpráva je, že jsme nalezli způsob, jak přinést obě věci v jednom balení a tím udrželi komunitu celou."

Tak vidíte. V Activisionu je všechno dobré a vy už můžete spokojeně usnout.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama