Proč nemá Battlefront kampaň? Kvůli filmu
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Proč nemá Battlefront kampaň? Kvůli filmu

Proč nemá Battlefront kampaň? Kvůli filmu

David Plecháček

David Plecháček

18. 5. 2016 09:52 43
Reklama

Věřte tomu nebo ne, loňský Star Wars Battlefront měl obsahovat kampaň. A ten příští o ní ochuzen nebude. Alespoň to vyplývá z toho, co říkal Patrick Soderlund na včerejším Dni investorů.

Začněme ale tím, proč jsme o příběhovou část byli loni ochuzení, ať už v rámci hry pro jednoho hráče, nebo v nějaké formě kooperace. „Bylo to naše rozhodnutí, které jsme museli udělat kvůli tomu, že nás tlačil čas. Chtěli jsme, ať jde hra do prodejů společně s filmem, aby zasáhla co nejširší publikum,“ řekl výkonný viceprezident společnosti Electronic Arts.

Díky sedmým Hvězdným válkám s podtitulem The Force Awakens vyšla hra už loni na podzim, přičemž díky předem naplánované filmové premiéře nešlo hru odložit (a že by na celou kampaň byla potřeba spousta času), a tak se vývojáři rozhodli tak, jak rozhodli. I tak ale hru v jistém smyslu hodnotí jako úspěšnou: „Myslím, že náš tým vytvořil vážně dobrou hru založenou premise, kterou jsme měli k dispozici. Řekl bych, že si hra vedla velmi dobře, neboť demograficky ovlivňovala jiné hráče, než fanoušky našich ostatních tradičních her. Z tohoto hlediska se jedná o úspěch,“ řekl.

Jenže jiné statistiky Soderlunda, potažmo celé vedení EA, už tak netěší: „Myslíte, že jsme s hodnocením 75 spokojení? Ne. Je to něco, na čem budeme chtít zapracovat do budoucnosti? Jistěže je,“ prohlásil. „Víme, že kritika často přicházela za to, že nám chyběla kampaň,“ pokračoval. „Celková hloubka a šíře hry je v současnosti víc a víc důležitá. Ve světě, kde za hru požadujeme plnou cenu a očekáváme, že s námi hráči zůstanou delší dobu, obzvláště. Pokud někdy uděláme další verzi (Battlefrontu), musíme si nastavit ten správný směr,“ dodal.

Jinými slovy, za rok nás čeká další Battlefront, ve kterém můžeme očekávat, že se EA z lecčeho poučí. Pokud můžeme vzít Soderlundova slova doslovně, můžeme předpokládat, že další díl nebude ochuzen o příběh a o plnohodnotnou hru pro jednoho hráče. Tím se počet fanoušků už tak početné série opět rozroste. I přes značnou sebekritiku si loňský díl nevedl špatně - stal se čtvrtou nejprodávanější hrou roku, když prodal 14 milionů kopií. Tak uvidíme, kolik z nich dá značce další šanci. 

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama