Centrální hub propojí mise v Infinite Warfare
U Call of Duty jsme zvyklí na kratší příběhový mód v hollywoodském stylu, ve kterém padají drsné hlášky, dělají se velké činy a občas, jen občas se střílí do obřího srdce. Letošní sci-fi díl Infinite Warfare ale chce přivést změny, které by mohly každoroční hráče kampaní překvapit.
Vesmírná loď Retribution bude sloužit nejen jako přepravní prostředek mezi levely, ale pro hráče bude fungovat i jako centrální hub, ve kterém se hráči mohou svobodně pohybovat. Při průzkumu mohou objevit prostory, které se v závislosti na plynutí příběhu budou otevírat a měnit.
Z hubu lze spouštět příběhové mise bez nutnosti čekat na načítací obrazovce, neboť se tvůrci z Infinity Ward soustředí na připravení co nejplynulejšího zážitku z kampaně. Když nebudou mít hráči zájem o pokračování v příběhu, mohou podniknout útoky na nepřátelské lodě nebo nasednout do vesmírných stíhaček a zúčastnit se vzdušných bitev jak na planetách, tak nad nimi. Opět, přechod z lodě, do stíhačky, do vesmíru a případně i do mise na planetě by měl být plynulý a bez načítání.
Centrální hub zní docela zajímavě, zvlášť pokud se vývojářům z něj podaří udělat skutečně užitečné místo, které nebude jen graficky suplovat nabídky v menu, ale hráči budou mít vždy nějaký důvod k jeho průzkumu.
O Infinite Warfare se dozvíme více už za pár týdnů. E3 začíná už 14. června a nové Call of Duty na něm nemůže chybět.