Ford ukradl artworky z Firewatch pro reklamu
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Ford ukradl artworky z Firewatch pro reklamu

Ford ukradl artworky z Firewatch pro reklamu

Pavel Makal

Pavel Makal

28. 6. 2016 16:00 10
Reklama

Překvapivý indie hit Firewatch, který do letošního chladného brzkého jara přinesl spoustu sluncem zalitých vrcholků hor, byl rozhodně velmi pohlednou hrou. Však také dílko, stvořené v enginu Unity, dalo svým hráčům záhy do rukou virtuální fotoaparát, aby si své vzpomínky na tajemstvím opředený národní park mohli uchovat napořád.

AKTUALIZACE

Asi to není zpráva dne, asi to není něco, bez čeho byste nemohli žít, ale když už tu máme, jak se zachoval Ford, tak se pojďme letmo podívat, jak se zachovalo studio Campo Santo. 

Vidíte ten truck? Předpokládám, že ano.  A napadlo vás také, co je to za značku? Předpokládám, že ano - Ford. Proč brát život tak vážně, když se lze nad všechno tak sympaticky povznést a vzít to vše s nadhledem? 

A ta sleva je také fajn!

PŮVODNÍ ZPRÁVA

Poetika zlatavých listů i oranžových plamenů lesního požáru ale neučarovala jen hráčům, nýbrž i marketingovému oddělení jistého prodejce aut. Říct, že se při tvorbě své kampaně vizuální stránkou Firewatch inspirovali, by byl značný eufemismus. Daleko přesnější je, že herní artworky zkrátka sprostě ukradli. Grafika pak byla použita jak v reklamním videu, tak i v newsletteru, který firma rozesílá svým zákazníkům. Není momentálně jisté, zda je kampaň dílem nějaké lokální pobočky, nebo jestli je rozšířena po celých Spojených Státech. Faktem je, že reklamní video je umístěno na oficiálním YouTube kanálu Ford Motor Company.

Serveru GameInformer se podařilo kontaktovat společnost Ford za účelem získání oficiálního vyjádření. Obrázky použité v reklamě údajně pochází z webu, specializovaného na wallpapery. Pikantní ovšem je, že Sean Vanaman z Campo Santo, firmy stojící za hrou Firewatch, uvedl, že konkrétně použité materiály nebyly umístěny jinam, než na starou verzi oficiálních stránek Campo Santo. Ke cti vývojářů budiž řečeno, že podle momentálně dostupných informací nehodlají společnost Ford žalovat. Poměrně vtipně celou situaci glosují na Twitteru a Vanaman dodává, že se podobné věci dějí každou chvíli. Olly Moss, grafik, který artworky vytvořil, se na Twitteru firmě Ford od srdce vysmál. Inu, nápady mají cenu zlata a jejich krádeží si koledujete minimálně o pořádnou ostudu.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama