Výroba traileru Death Stranding dle Kodžimy
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Výroba traileru Death Stranding dle Kodžimy

Výroba traileru Death Stranding dle Kodžimy

Pavel Makal

Pavel Makal

13. 7. 2016 08:57 2
Reklama

Rocková hvězda herního průmyslu Hideo Kodžima si v současnosti užívá pozornosti médií i veřejnosti díky působivému traileru na svůj chystaný projekt Death Stranding. Ve svém pravidelném pořadu Hideo Tube se rozpovídal o tom, jak přesně atmosférické video vznikalo.

V únoru tohoto roku se Kodžima setkal se svým přítelem Normanem Reedusem, kterého můžete znát ze seriálu Walking Dead nebo akční kultovky Boondock Saints. Reedus se také v minulosti měl stát tváří zrušených Silent Hills, na kterých Kodžima ještě pro Konami spolupracoval s režisérem Guillermem del Torem. I přesto, že nové pokračování Silent Hillu nakonec v chystané podobě světlo světa nespatří, Kodžima Reeduse požádal o spolupráci na svém projektu. Práce na performance capture byly hotové koncem března.

Kodžima nadále mluví o rozličných detailech, se kterým se produkční tým musel popasovat. Bylo nutné pořídit mnoho záběrů chování kůže pod přirozeným světlem, zarudnutí pokožky obličeje při různých grimasách, nosní chloupky a další vypečené drobnosti, které ale dohromady tvoří velmi působivé celek. Samotné 3D capture zabralo den a půl. Došlo i na použití virtuální kamery, která zachycuje pohyb kamery poté, co byla nahrána performance capture. Virtuální kamera je běžný fyzický objekt, který můžete přenášet a používat jako její reálný protipól. Když se podíváte skrz objektiv, uvidíte CGI renderované v reálném čase.

Krabi, kteří se v traileru objevují, měli být původně uměle vytvořeni, ale Kodžimovi nepřišli dostatečně přesvědčiví. Nakonec tedy přistoupili k variantě 3D scanu živých exemplářů. I obloha a pláž byly zachyceny naživo, jen samozřejmě bez mrtvých živočichů.

Celý trailer Kodžima sám režíroval a dohlížel na jeho výrobu, včetně povedeného loga od Kyla Coopera. Trailery japonského vývojáře jsou navíc proslulé i vhodně zvolenou hudbou. Písěň „I keep coming“ od Low Roar objevil již před časem náhodou během svých cest a dlouho ji chtěl ve svých dílech použít. Hudební skupina věděla jen to, že se jejich skladba objeví v herním titulu od Sony, konkrétnější informace jí zůstaly zatajeny. A perlička na závěr. Aby se předešlo úniku sdělení, že se na E3 objeví nová hra od Hidea Kodžimy, v Sony o Death Stranding před výstavou vědělo pouze pět lidí. Kodžima údajně před E3 skoro nemohl spát z toho množství jiných her, které unikly ještě před oficiálním oznámením. Proto raději ani veřejně nerozhlašoval svou cestu do Los Angeles. Když ho následně na místě někteří fanoušci poznali a prosili o společnou fotografii, musel odmítnout, aby se celá situace neprovalila skrz sociální sítě.

Během nácviku konference se Kodžima plížil zadním vchodem a při samotné ostré akci byl celou dobu nucen ukrývat se v zákulisí. Dokonce užíval i soukromou toaletu, aby se vyhnul nežádaným setkáním. Pikantní je, že den před konferencí se Kodžima účastnil interview s Jeffem Keighleym a měl tričko s iniciály DS, což v tu chvíli samozřejmě nikomu nebylo nápadné. Hra momentálně vstupuje do fáze plné produkce a Kodžima slibuje, že bude s fanoušky sdílet tolik detailů, kolik jen půjde, aby nezkazil zážitek z finální hry.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama