Remaster System Shocku míří i na Linux
Před týdnem jsme vás informovali o tom, že remaster System Shocku splnil na Kickstarteru své cíle a dokázal od komunity získat požadovaných 900 tisíc dolarů. Tento týden se pak tým Nightdive chlubí tím, že jejich projekt již dokázal na Kickstarteru překročit metu jednoho milionu dolarů. A to s sebou také nese jisté výzvy a především zisk z pohledu hráčů.
One million and counting. Let's tear the roof off this thing. https://t.co/YHU4yqayM0#indiedev#gamedevpic.twitter.com/LoCrvJwbwR
— Nightdive Studios (@NightdiveStudio) July 15, 2016
Vedle systému komunitních úkolů a cílů, které mají ryze fanouškovský charakter jak z pohledu aktivity hráčů, tak i odměn, které tím mohou získat, nás momentálně samozřejmě zajímají další cíle crowdfundingové kampaně.
Ten nejbližší je na metě 1,1 milionu dolarů a znamená verze hry pro Mac a Linux. Prozatím jsou pevně přislíbené edice pro PC a pro Xbox One, podpora PlayStationu 4 pak do budoucna prý vyloučená rozhodně není, priorita však zatím vězí v dokončení aktuálně rozdělané práce. A že je ta podpora dalších edic skutečně na spadnutí a že to především myslí tvůrci vážně, to dokládají možností vyzkoušet si v současnosti demoverzi vedle PC i na Linuxu (hráči na Macích si zatím počkají). Návod sdílejí v novém příspěvku na Kickstarteru, který také přináší update týkající se zmiňovaných misí fanouškovské základny.
Zatím to zkrátka podle všeho probíhá dobře, to nejzajímavější by však teprve mohlo přijít – do konce kampaně zbývá ještě 11 dnů a pokud hráči přislíbí 1,3 milionů dolarů, tak se dočkají i nových lokací a audiologů. Dalších 100 tisíc už přinese crafting, výdejní automaty, řadu miniher a především plnohodnotný RPG systém. Pro bližší detaily a další cíle zavítejte na Kickstarter, kde kampaň pomalu ale jistě míří do finiše.