Mankind Divided zatím bez DX12
V době vydání Deus Ex: Mankind Divided nenabídne podporu technologie DirectX 12. Eidos Montreal implementaci nového DirectX nestíhají a majitelé hry se jí dočkají co nejdříve to jen půjde. Technologie prý ještě vyžaduje větší množství úprav a zásahů za účelem optimalizace.
“Série Deus Ex se zrodila na PC a naším velkým přáním je dále nabízet PC hráčům a naším dlouholetým fanouškům co nejlepší zážitek,” svěřuje se svým příznivcům tým vyvíjející pokračování kultovní sci-fi série.
“I přes naše předchozí prohlášení bohužel nebude v den vydání Deus Ex: Mankind Divided, vycházející 23. srpna, podporovat DirectX 12. Máme před sebou další hodiny práce a optimalizace a potřebujeme více času, aby hráči dostali opravdu působivý výsledek. Naše týmy ale tvrdě pracují na tom, abychom zvládli závěrečnou vlnu úprav a věříme, že budeme schopni vydat podporu DX12 už během týdne po 5. září!” popisují problém a uklidňují fanoušky autoři.
“Děkujeme za vaši trpělivost, přízeň a podporu,” dodávají závěrem. Doufejme tedy, že se týmu podaří splnit jejich cíl a už během druhého zářijového týdne uvidíme vliv DirectX 12 v praxi.