Volby v novém Deus Ex se přenesou do dalšího
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Volby v novém Deus Ex se přenesou do dalšího

Volby v novém Deus Ex se přenesou do dalšího

Jiří Bigas

Jiří Bigas

22. 8. 2016 07:49 9
Reklama

Producent Deus Ex: Mankind Divided Olivier Proulx v rozhovoru pro finder.com.au prozradil, že na rozdíl od Human Revolution se rozhodnutí v novém dílu budou zaznamenávat a měla by se projevit v případném pokračování.

Volby a rozhodnutí významným způsobem ovlivňují, jakým způsobem se vyvíjí scénář už v případě Deus Ex: Human Revolution. Hráči novinky ale nebudou mít možnost navázat na svůj unikátní závěr, protože se tento postup nijak nezaznamenával. Namísto toho musel být stanoven univerzální konec, který slouží jako východisko pro události Mankind Divided. Ne snad, že by o zohlednění různých konců autoři nestáli, ale neměli se čeho chytit.

“V předchozí hře jsme neměli žádnou technologii, která by sledovala vaše činy,” vysvětlil Olivier Proulx s tím, že když začali pracovat na Mankind Divided, cítili, že musejí z každého ze čtyř konců zachovat alespoň něco, aby měli hráči pocit, že je pro ně příběh konsistentní. Autoři navíc kalkulují s myšlenkou, že jisté události jsou trochu nejasné, protože trpí dezinterpretací ze strany médií i civilistů.

Vývojáři zatím pochopitelně nevědí, zda bude nějaký další Deus Ex, nebo nikoli. “Přesto v Mankind Divided sledujeme vaše volby a jejich následky, “ uvedl Proulx, přičemž na konci hry se všechny proměnné uloží a autoři budou moci v budoucnu vycházet z vašich akcí. Pokud budou mít dostatek štěstí, jak říká Proulx, aby se mohli pustit do pokračování, vaši uloženou pozici bude moci tým využít jako odrazový můstek pro další dobrodružství a vy budete moci navázat přesně tam, kde jste skončili.

Proulx doplnil, že vývojáři v tomto smyslu zcela změnili svůj přístup ke sledování hráčova postupu, což ponechává otevřená vrátka pro velice atraktivní možnost dalšího větvení příběhu. Na druhou stranu to ale také přináší značné obtíže při snaze udržet všechny modifikace scénáře smysluplné a dát hráči pocit, že jeho rozhodnutí mají skutečný vliv na další děj. Mass Effect by mohl vyprávět.

Právě hry od BioWare v tomto směru slouží studiu Eidos Montreal očividně za vzor. A to nejen zmíněná sci-fi sága, ale i Dragon Age, který zmiňuje Olivier Proulx.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama