Ubisoft plánuje druhý season pass R6 Siege
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Ubisoft plánuje druhý season pass R6 Siege

Ubisoft plánuje druhý season pass R6 Siege

David Plecháček

David Plecháček

7. 9. 2016 07:59 2
Reklama

Ačkoliv Ubisoft několikrát zdůraznil, že všechny DLC ke hře Rainbow Six Siege zůstanou zdarma, hráčům těsně před vydáním představil season pass. Za 30 dolarů toho ale zase tolik nenabízel - nová DLC s týdenním předstihem, 5% zrychlení zisku zkušeností, nové skiny zbraní a 600 kreditů. A pravděpodobně to zkusí ještě jednou.

Sezónní balíček v přepočtu za 750 korun měl i přes svůj chudý obsah trvanlivost pouhopouhý rok, a tak pokud chcete nové operátory o sedm dní dříve oproti protihráčům, další kredity a hlavně závratně rychlejší získávání zkušeností i příští rok, budete si muset zaplatit. Problémem však je, že ani sám Ubisoft prozatím neví, co v druhém roce přesně nabídne, a tak vybraným hráčům zaslal oběžník, ve kterém se ptá na jejich názor.

Rádi byste nové uniformy? Každý měsíc nový skin zbraní? Vícero věcí, které byste si mohli upravit? Na jednu stranu souhlasíme s názory, že je chvályhodné, kterak vývojáři neždímají z někoho peníze tím, že by zamykali zbraně, mapy či operátory, na stranu druhou by nás ale zajímalo, kolik lidí se za takovou částku o podobné bonusy přihlásí.

Když vývojáři před skoro rokem vysvětlovali, proč nabídnou všechen obsah zdarma, říkali: „Rádi bychom udrželi hráče u R6 Siege po delší časový úsek, a proto máme ambiciózní dlouhodobé plány do budoucna, které upřesníme později.“ Jenže svou pozornost museli tříštit, neboť bylo potřeba vyvážit jednotlivé třídy a také vypořádat se s cheatery, se kterými byly nemalé problémy. I proto některé přídavky přišly později, než původně měly. 

Škoda jen, že nám R6 Siege přijde i přes naší pozitivní recenzi takové nemastné neslané, na čemž se evidentně nic moc nezmění. Své fanoušky ale hra jistě získala, což potvrzují například statistiky Steamu, z nichž hráčská základna vykazuje určitou stabilitu a její velikost se nijak nemění. 

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama