Proč Ancel odkládal Beyond Good & Evil 2
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Proč Ancel odkládal Beyond Good & Evil 2

Proč Ancel odkládal Beyond Good & Evil 2

Jiří Bigas

Jiří Bigas

19. 10. 2016 12:46 2
Reklama

Michel Ancel, autor Beyond Good & Evil, se v příspěvku na Instagramu vyjádřil k tomu, proč realizace druhého dílu trvá tak dlouho. Podělil se o obrázek postav z roku 2008 a prozradil, že titul byl už dříve hratelný v podobě mnoha prototypů.

O několik let později ale na Beyond Good & Evil 2 stále čekáme. Důvodem byly podle Ancela technické potíže. Vývojáři chtěli, aby hra obsahovala cestování vesmírem, průzkum planet, města. To všechno, co měl obsahovat už první díl z roku 2003. Namísto toho, aby museli slevit ze svých snů, se nakonec rozhodli vrátit ke 2D, konkrétně k Raymanovi, a pak pokračovat v práci na druhém dílu Beyond Good & Evil.

Podle Ancela mají autoři před sebou ještě spoustu práce. Jedním dechem ale dodává, že technologie je konečně připravená naplnit jejich vizi. A k dispozici má otec Raymana i fantastickým tým, vyznal se na Instagramu.

Kromě toho se Ancel už před pár dny podělil o jiný starší obrázek. Zachycuje mladou Jade na neoficiálním pracovním konceptu, na němž dělal s výtvarnicí Celine Tellier. Z jeho slov se zdá být patrné, že cokoli jsme kdy z prototypů Beyond Good & Evil 2 v minulosti viděli, nikdy nešlo o podvod nebo jen pěkné předrenderované video. Realizace ale narážela na technické bariéry.

I když se aktuálně projekt stále nachází ve fázi předprodukce, je zřejmé, že problematickou oblast v podobě technologie už pravděpodobně tým překonal. Nezbývá tak než držet studiu Ubisoft Montpellier palce, aby to tentokrát už s vývojem Beyond Good & Evil 2 klaplo.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama