„U kampaně TF2 jsme zkoušeli více žánrů“
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka „U kampaně TF2 jsme zkoušeli více žánrů“

„U kampaně TF2 jsme zkoušeli více žánrů“

David Plecháček

David Plecháček

7. 11. 2016 16:26 6
Reklama

O zdařilosti Titanfallu jsme toho namluvili hodně. Kampaň, kterou vývojáři ze studia Respawn vytvořili, se podle médií i podle veřejnosti povedla, a toho jsou si vědomí i samotní vývojáři. Za skvěle odvedenou práci jim děkuje i vedoucí vývoje singleplayerové kampaně Mackey McCandlish.

„Jsem na náš tým velice velice pyšný, že dodal takovou kampaň, dokončil ji, dodal ji v tak krátkém čase,“ chválí svůj tým McCandlish. S povděkem kvituje i to, že zvládli skvěle vybalancovat tři základní a zároveň odlišné typy hratelnosti, totiž souboje s pilotem, jeho obratnost a souboje uvnitř titána. „Střílečky jsou v tomto tak trochu v pasti, nabízí až příliš té samé hry, a jsem rád, že my jsme ten mix zvládli vytvořit v takové podobě,“ říká.

Takhle pestrý zážitek ale vznikl postupným uvažováním, co všechno do kampaně zařadit. „Hráli jsme si s myšlenkou dát tam nějaký real-time strategický prvek. Zjistili jsme, že když ke střílečce dáte něco příliš vzdáleného, dostaví se šacho-boxerský efekt, totiž že obě dvě věci jsou si tak rozdílné, že k sobě nepasují a nerespektují se. Šachista také nerespektuje boxera a boxer nerespektuje šachistu,“ popisuje McCandlish počátky vývoje. Jak podotýká dále, těžko byste takovou hru perfektně ovládli.

„Pro single jsme vzali některé staré osvědčené prvky a smíchali jsme je s jinými herními žánry, jako jsou plošinovky a puzzle hry, a jsme na sebe hrdí, že to takhle funguje,“ dodává závěrem.

O tom, že si Titanfall 2 vede dobře i v zahraničí, svědčí i pozitivní recenze. O úspěchu a neúspěchu ale rozhoduje konkurence – tou největší je futuristicky zasazené Call of Duty. A upřímně, tomu se moc nevede. Twitterový účet Titanfallu na to poměrně vtipně reaguje.

Něco podobného ale není úplně košér, někteří by to Respawnu nemuseli přičítat k dobu. I když je to zvláštní, k účtu @Titanfallgame nemají evidentně přístup jen vývojáři, kteří posléze kontrovali na svém účtu @Respawn se zprávou, že právě tento kanál je „oficiální hlasem studia Respawn“ a že oni své kolegy respektují.  

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama