Ancel hovoří o vývoji Beyond Good & Evil 2
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Ancel hovoří o vývoji Beyond Good & Evil 2

Ancel hovoří o vývoji Beyond Good & Evil 2

Pavel Makal

Pavel Makal

25. 11. 2016 15:18
Reklama

Když se v září objevily na Instagramu designéra Michela Ancela artworky, které jasně ukazovaly na styl Beyond Good & Evil, jen málokterého fanouška kultovní hry to nechalo chladným. Následné potvrzení, že práce na pokračování jsou v plném proudu, bylo vyvrcholením mnoha let očekávání, slibů, odkladů a zklamání. Tentokrát to ale už zřejmě opravdu vyjde.

Michel Ancel v rozhovoru pro server Kotaku podotýká, že na hře se svým týmem pracuje od dokončení Rayman: Legends, čili více než tři roky. Ačkoli je finální fáze vývoje ještě daleko a je ještě brzy hovořit o detailech, v Ubisoftu údajně berou vývoj této hry smrtelně vážně. Opakovaně se dozvídáme, že jeden z důvodů, proč jsme na nový díl Beyond Good & Evil čekali tak dlouho, je technologický výkon, který byl v minulosti nedostatečný pro naplnění Ancelových vizí. Situace se změnila až někdy před dvěma lety.

Jedním z klíčových prvků hry bude cestování mezi planetami. To mělo být přítomno už v prvním díle, ale v té době byl tým svázán technickými omezeními. Ancel si pochvaluje, že v současné době jsou i konzole výkonné natolik, aby své nápady mohl realizovat. Tvorbou světů strávil velké množství času a o jejich vysoké kvalitě je plně přesvědčen. Jde dokonce tak daleko, že vývoj přirovnává k jiným vesmírným hrám velikosti Star Citizenu. Říká, že porovnává jejich vývojové problémy s těmi, se kterými se sám se svým studiem potýká a často zjišťuje, že dosáhl pokročilejší fáze řešení.

Podle Ancela je ale stále tvoření her, odehrávajících se ve vesmíru, velmi náročné. Mluví o tom, že žádný fyzikální engine není schopen pojmout veškeré informace o rozměrech, rychlostech a dalších aspektech celé galaxie. Říká, že vývoj v tomto případě už není o polygonech, ale o milionech systémů behaviorální AI, o obřích vesmírných lodích, které se tříští o povrch ještě větších planet. A i když nakonec nástroje k tvoření her v takovém měřítku dostupné jsou, stále musíte vytvořit zábavný titul, a zábava tkví v rozličnosti.

Ancel velmi pochvalně hovoří o hlavách společnosti Ubisoft. Šéf firmy Yves Guillemot a kreativní ředitel Serge Hascoet podle něj už dávno nepřemýšlí jen o vydělávání peněz nebo soupeření s konkurencí. Namísto toho dávají vývojářským týmům velké množství kreativní svobody a podporují jejich snahu vytvořit skutečně výjimečné hry, jakých dosud nikdo nedosáhl. Ať už tomuto výroku věříme či ne, rozhodně si přejeme, aby Beyond Good & Evil 2 naplnil očekávání fanoušků.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama