Režisér del Toro se tvrdě obul do Konami
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Režisér del Toro se tvrdě obul do Konami

Režisér del Toro se tvrdě obul do Konami

Jiří Bigas

Jiří Bigas

2. 12. 2016 15:04 7
Reklama

Nový trailer ze hry Death Stranding už jste určitě viděli. Ale jak si asi dokážete představit, ten se stal teprve spouštěčem dalších postřehů a spekulací. Vybrali jsme pro vás některé nejzajímavější zprávy, které se na internetu urodily v návaznosti na čerstvé video.

Zajímavé už je samotné obsazení, na které ostatně sází i dvojice nových plakátů. S jistotou už víme, že se ve hře objeví dánský herec Mads Mikkelsen, který exceloval ve filmech Královská aféra nebo Hon. V traileru se objevil také slavný mexický režisér a scénárista Guillermo del Toro (Hellboy, Faunův labyrint, Hobit), který s Kodžimou spolupracoval na zrušených Silent Hills. Kodžima potvrdil, že je to ve hře skutečně on, ale nevysvětlil, proč není uvedený v titulcích a na plakátech. Hlavního hrdinu, kterého budeme ovládat, ztvární Norman Reedus.

Pokud jste to náhodou nezachytili, trailer běžel v rozlišení 4K v reálném čase na PS4 Pro. Všemi možnými i nemožnými spekulacemi a tajnými poselstvími, které fanoušci vypátrali v upoutávce vás snad ani nebudeme nudit, ale mohlo by vás zajímat ještě to, co vzkázal zmíněný Guillermo del Toro na Twitteru bývalému zaměstnavateli Hidea, tedy Konami.

S odkazem na nový trailer napsal jen: “FUCK KONAMI” Posléze dodal, že zrušení Silent Hills ze strany Konami považuje za jednu z nejdebilnějších věcí, jaké byl kdy svědkem. Následně ještě na Twitteru gratuloval svému japonskému kolegovi.

Death Stranding a Hideo Kodžima se navíc objeví i na PlayStation Experience 2016 tuto sobotu v kalifornském Anaheimu. Minimálně se zúčastní vývojářského diskuzního panelu. Objevily se ale zákulisní zprávy, že by mohl odhalit konečně, jaký používá hra engine. Nebo se snad dočkáme další ukázky? Nezbývá nám, než si počkat na sobotu. Sledovat PSX 2016 můžete s českým komentářem ostatně i u nás na Hrej.cz.

A pokud jde o ten engine. Ano, i tady se hodně spekuluje. Nejprve to měla být nějaká technologie od Sony, pak zase cizí známý third party engine, pak dokonce přímo technologie, která poháněla Infamous od Sucker Punch. Ale to zase neplatí. Podle posledních zpráv by mohl titul běžet na enginu Decima, který má být odvozený od technologie nizozemského studia Guerrilla Games.

Ta už kromě Killzone Shadow Fall a budoucího Horizon Zero Dawn poháněla interaktivní horor Until Dawn. Název Decima se objevuje na konci trailer a Kodžima mívá ve zvyku jméno enginu v trailerech zveřejňovat. Na to, že jde o technologii od Guerilly, poukázal známý insider shinobi602. To ovšem neznamená, že by se dále jinde nespekulovalo o enginu Sucker Punch Productions z Infamous Second Son a First Light nebo o technologii Insomniac Games z remaku Ratchet & Clank či chystaného Spider-Mana.

Když už byla řeč o titulcích v traileru, kromě Normana Reeduse a Madse Mikkelsena se v nich sice neobjevuje jméno režiséra Guillerma del Tora, ale v roli technické producenta u hry figuruje architekt PS4 Mark Cerny, který na The Game Awards seděl vedle Kodžimy.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama