Vstříc kapitánskému můstku v Dreadnought
Konference Sony na letošním PlayStation Experience 2016 výrazné množství čerstvých a neznámých značek neukázala. V návalu pokračování nebo remasterů se téměř ztratil Dreadnought, dlouho vyvíjený free-to-play titul z kuchyně studia Grey Box, konečně mířící i na PS4. Mike Donatelli, jedna z hlav vývoje, prostřednictvím PlayStation blogu nastínil, jak řežba v masivních vesmírných lodích vypadá.
Dreadnought je jakýmsi “World of Tanks ve vesmíru”. Taktické bitvy vesmírných lodí různých kategorií a specializací na roztodivných mapách, výběr jedné aktivní lodi z celé flotily korábů nebo boje v týmech. To vše poměrně věrně připomíná osvědčené schéma titulů od společnosti Wargaming.
Na výběr je zhruba padesátka vesmírných lodí napříč pěti zaměřeními. Ty jsou veskrze tradiční, nechybí těžké, odolné lodě, stejně jako útočné nebo podpůrné. Plavidla smí hráči ověsit paletou různých zbraní a vylepšení. Samozřejmostí je i možnost nalakovat si loď přesně podle gusta.
První zájemci se mohou hlásit do uzavřené betaverze. Ta proběhne v příštím roce.