Vývoj DS se naplno rozjede až příští rok
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Vývoj DS se naplno rozjede až příští rok

Vývoj DS se naplno rozjede až příští rok

Jiří Bigas

Jiří Bigas

12. 12. 2016 11:21
Reklama

Magazín IGN vydal zajímavé video, v němž se podělí o některé novinky autor Metal Gearu Hideo Kodžima, architekt PS4 Mark Cerny a šéf studia Guerrilla Games Hermen Hulst. Z povídání kromě jiného vyplynulo, že vývoj Death Stranding se naplno rozjede až příští rok, ale řeč byla i o výhodách vývoje na jedinou platformu.

Kodžima se nechal v souvislosti s novým trailerem a odhalením enginu Decima od Guerrilla Games slyšet, že vývoj Death Stranding se rozjede na plné obrátky až v roce 2017. S ohledem na to, jak dlouhý takový proces u podobně velkých titulů je, to nejspíš znamená, že netrpělivě očekávaná novinky nevyjde dřív než v roce 2018. Navzdory tomu, že použití už existujícího enginu nepochybně vývojový cyklus výrazně zkrátí.

Kodžima už dříve naznačil, že hra má stanovené přibližné datum vydání. Jinak by podle něj tým ani nemohl sestavit rozpočet. Nastínil přitom, že Death Stranding se dle nynějších plánů dostane do obchodů před letními olympijskými hrami v Tokiu, které připadají na rok 2020. A byl ještě přesnější. Odvolal se přitom na kultovní film Akira z roku 1988, který se odehrává v roce 2019. Hra podle něj vyjde před rokem, do nějž je film zasazený. To by ukazovalo na vydání v roce 2018. Vše do sebe s novými informacemi pěkně zapadá.

Architekt PS4 Mark Cerny pro změnu ve stejném videu mluví o výhodách vývoje na jedinou platformu. Podle něj vypadají tituly od Naughty Dog a Guerrilla Games tak výjimečně a jejich enginy působí tak pokrokově právě díky tomu, že se jejich autoři mohou změřit na jediný stroj. Technologii znají do nejmenších podrobností, rozumí všem specifikům hardwaru a dokáží toho využít při své práci tak, jak to není možné u multiplatformních titulů. To ostatně platilo už pro předchozí generace konzolí.

Cerny rovněž upozornil, že ačkoli engine Decima vznikl v Guerilla Games, těžit z této nové spolupráce s Kojima Productions budou i autoři Horizon Zero Dawn. Na technologii totiž budou dále oba týmy kooperovat. Hermen Hulst už láká, že toto partnerství přinese výhody i jeho týmu, zřejmě v projektu následujícím po Horizonu.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama