Battlefront 2 nabídne kvalitní kampaň
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Battlefront 2 nabídne kvalitní kampaň

Battlefront 2 nabídne kvalitní kampaň

Pavel Makal

Pavel Makal

19. 12. 2016 10:09 14
Reklama

Loňský Star Wars Battlefront od EA DICE je přesně tím titulem, který během vydání příliš neuchvátil, v následujícím roce však díky povedeným DLC nabral druhý dech a v současnosti se jedná o velmi zábavnou a obsahem naditou multiplayerovou střílečku. Ponecháme stranou otázku, zda je hra, která k vyšší kvalitě potřebuje season pass v hodnotě další plné hry, hodna pochval, faktem však je, že ani dodatečný obsah nepřinesl to, co si velká většina hráčů úpěnlivě přála – singleplayerovou kampaň. Další díl už tuto chybu ale nezopakuje.

O Battlefrontu se v podcastu Achievement Oriented rozhovořil Senior Brand Manager Justin McCully z EA. Ten uvedl, že zatímco první hra se soustředila na hru více hráčů, v případě pokračování se vývojáři zaměří i na hráče, kteří preferují příběh: „První hra se soustředila na to, co DICE dělají nejlépe – multiplayer. To byla strategie tohoto titulu. A nyní, když více pronikáme do univerza Star Wars, máme lepší představu o tom, jaké postavy v něm hrají roli, jaké příběhy můžeme vyprávět, jaké naopak mohou vyprávět filmy. V tomto ohledu jsme opravdu zlepšili spolupráci s Lucasfilm Story Group. Naše komunita nám dala důrazně najevo, že multiplayer byl fajn, ale nestačil. Chtějí zkrátka kompletní balení. Tým se tedy skutečně zaměřil na tvorbu kvalitního obsahu pro jednoho hráče.“

Nezbývá než doufat, že si v EA DICE pod pojmem „kvalitní obsah pro jednoho hráče“ v rámci univerza Star Wars představují něco lepšího, než byla letošní singleplayerová kampaň pro Battlefield 1. I tu předcházely nemalé sliby, nakonec ale kromě několika působivých momentů byla skutečně slabá a snaha zapojit do ní elementy z multiplayeru působila přinejmenším rozporuplně. Battlefront 2 by měl podle slov McCullyho vyjít během příští předvánoční sezóny. To ostatně v minulosti potvrdil i finanční šéf EA Blake Jorgensen. Ten v minulosti přiznal, že absence singleplayerové kampaně v prvním Battlefrontu byla zapříčiněna snahou stihnout premiéru sedmé epizody filmových Star Wars s podtitulem Síla se probouzí.

Jakkoli byl Battlefront po svém vydání kritizován za přílišná zjednodušení hratelnosti, nakonec se tento krok vyplatil. Hra prodala zhruba 14 milionů kopií a stala se tak jednou z nejúspěšnějších her pod značkou Star Wars. Vývojáři ostatně tvrdí, že větší přístupnost hry byla od začátku cílem a Battlefront měl být alternativou k hardcore hratelnosti série Battlefield. Budoucí Battlefront bude údajně mnohem větší hrou, která obsahově čerpá z novějších filmů slavné ságy.

McCully se v podcastu vyjádřil i na účet zrušeného titulu Star Wars 1313. Znovu potvrdil, že EA nemá v plánu se k jeho vývoji znovu vracet, ale opakoval i starší informace o tom, že nápady z něj budou možná v budoucnu použity v jiných projektech značky Star Wars. Cílem EA je podle něj vyprávět nové příběhy, ne nutně ty, které už fanoušci znají z filmů. Zároveň se také mají objevit i Star Wars hry nezvyklých žánrů, ne pouze střílečky nebo simulátory vesmírných stíhaček. Co přesně si ale pod tímto slibem můžeme představit, to odhalí až budoucnost.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama