Autorka Tomb Raidera dala Laře sbohem

4. leden 2017 14:33 / Jiří Bigas / Novinky / Diskuze (8)

Se značkou Tomb Raider se rozloučila scénáristka rebootu z roku 2013 i pokračování z roku 2015 Rhianna Pratchett. Studio Crystal Dynamics dceři Terryho Pratchetta poděkovalo za její úsilí a přínos sérii.

Samotná Rhianna Pratchett to komentovala na Twitteru s tím, že se vydává na nové dobrodružství. Taktéž poděkovala svým bývalým kolegům z Crystal Dynamics s tím, že snad za sebou nechali kus dobře odvedené práce. Poděkovala rovněž úžasné komunitě fanoušků.

Rhianna Pratchett kromě Tomb Raidera pracovala jako scénáristka také na hrách Mirror's Edge, Overlord, Heavenly Sword, Prince of Persia (2008), Overlord II, Risen nebo Thief (2014) a několika herních komiksech. Uvidíme, kdo se u kormidla Lary objeví příště, a zda se třeba Rhianna ještě nějak podílela na další hře. I kdyby šlo jen o koncept příběhu. Byla to koneckonců ona, kdo vdechl mladé archeoložce nový život a aktuální drsnější styl.

I když zatím nebylo oznámeno regulérní pokračování Tomb Raideru, živě se o něm už několikrát spekulovalo. Už proto, že poslední dva díly byly autory označeny jako součást trilogie. Chystá se rovněž nová hollywoodská adaptace.

Zdroj: oficiální blog, Polygon, GameSpot, VideoGamer.com

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
20873482
JCDenton napsal 5. 1. 2017 v 13.24

To je jen dobře, oba nové TR mě moc bavily a dohrál jsem to jedním dechem, ale ten příběh byl hodně slaboučký, žádné emoce, prostě nula.

Nahlásit nevhodný obsah

20876350
Ocelotr2.1 napsal 5. 1. 2017 v 08.06

No ono psát scénáře o masovém vrahovi a ospravedlnit tam stovky lidí které zabije, musí být na palici. Čím víc se zlepšuje grafika, tím víc mi tohle neštymuje.
Cutscény jaksi neberou v potaz, že vaše postava právě pozabíjela sto lidí a jediný na co si stěžuje je bebí na předloktí :)

Nahlásit nevhodný obsah

20875576
Smaug. napsal 5. 1. 2017 v 07.59

SpeedyRedy: TR není a ani neměl být příliš realistický. Zrovna to koupání v hnoji s dírou v břiše celkem dobře vysvětluje, proč Lara potřebuje složitější ošetření, když jinak se z průstřelů vzpamatuje za pár vteřin pomocí autohealu.
Spíš mi vadila nekonzistence (až příliš) brutálního vraždění a cituplných cutscén a necitlivě umístěné kobky, které hráče nutí buď přerušit záchranu společníků nebo se na kobku vykašlat a vyřešit ji po dokončení příběhové části. Když už, tak by obě varianty měly být nějak penalizovány.

Editováno: 5. 01. 2017 v 08.01

Nahlásit nevhodný obsah

20863377
chrisjurco napsal 4. 1. 2017 v 23.40

SpeedyRedy: Čítal som s nou rozhovor kde "lara Lesbu" ako jej nápad označuje za klamstvo

Nahlásit nevhodný obsah

20866316
Wumitai napsal 4. 1. 2017 v 20.17

tak ahoj, tak čau a měj se hezky :-/

Nahlásit nevhodný obsah

20864081
salamon napsal 4. 1. 2017 v 17.40

dakujeme jej za skvele odvedenu pracu

Nahlásit nevhodný obsah

20874931
SpeedyRedy napsal 4. 1. 2017 v 17.26

Nesouhlas, tohle byla práce celého týmu, ten měl požadavky, ona jen vykonala danný úkol ohledně zápletky se Sam a dalšími trosečníky. Jsem celkem rád, že Laru opouští osoba, která z ní chtěla udělat původně lesbičku, a nechala jí soustavně naříkat a fňukat. Snad nebudou ve hře už tak hloupé scény typu, zarazíš si do břicha tyč a poté se vykoupeš v kupě srač... Pokud chtějí realističtější přístup, takovýmto zbytečnostem by se měli vyvarovat.

Editováno: 4. 01. 2017 v 17.28

Nahlásit nevhodný obsah