The Banner Saga 3 se uchází o přízeň hráčů
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka The Banner Saga 3 se uchází o přízeň hráčů

The Banner Saga 3 se uchází o přízeň hráčů

Jiří Bigas

Jiří Bigas

24. 1. 2017 16:23 1
Reklama

Studio Stoic spustilo kampaň na Kickstarteru, jejímž cílem je vybrat alespoň 200 tisíc dolarů na závěrečný díl vikinské trilogie. Nezávislí vývojáři se tak vracejí na místo činu. V roce 2012 díky crowdfundingu získali na Kickstarteru přes 700 tisíc dolarů.

Třetí díl má být podle autorů závěrem ságy tahových taktických RPG z mrazivého severu. Spoluzakladatel studia John Watson sám zmiňuje, že kruh se uzavřel a tým se vrací tam, kde to vše začalo. Přispěvatelé na Kickstarteru jim pomohli hru přivést k životu a nakopli možnosti autorů, když dopřáli týmu mnohem větší finanční injekci, než vůbec doufal.

Podle Watsona jsou vývojáři pyšní na to, že jsou nezávislí, ale nehledě na úžasnou podporu, které se jim dostává od vydavatele, který je společnost Versus Evil, nemají další investory a Kickstarter je pro Stoic možností, jak do hry přidat další funkce, na které by jinak tým neměl dostatek prostředků.

The Banner Saga 3 pošle hráče na poslední výpravu a čeká na nás údajně svět, který se nepodobá ničemu, co jsme dosud v sérii viděli. Můžeme se těšit na epické taktické bitvy proti smrtelně nebezpečným nepřátelům, v nichž každé rozhodnutí ovlivní naši další pouť. Samozřejmostí jsou i stretch goaly, které mohou možnosti hry ještě rozšířit, pokud se podaří překonat základní finanční metu. Ty ještě autoři upřesní.

Do konce kampaně zbývá 42 dní a je vysoce pravděpodobné, že hra nebude mít nejmenší problém se přehoupnout přes 200 tisíc. Uvidíme, kam až nakonec dosáhne. Více informací o odměnách pro backery a další podrobnosti najdete na Kickstarteru.

Oba předchozí díly posbíraly řadu cen a těšily se velmi dobrému hodnocení. Jednička vyšla v roce 2014 na PC, Macu, Linuxu, iOS a Androidu. O dva roky později se pak objevila také na PS4. Dvojka pak v průběhu loňského roku postupně zamířila na PC, Mac, Xbox One, PS4, iOS a Android.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama