Regionální servery míří do Star Citizen
Jakkoli se může zdát vývoj akčního sci-fi titulu Star Citizen problematický, nelze autorům upírat obrovské ambice i snahu dostát svým slibům, smysluplně využít neskutečné finance a přenést do hry funkční nápady. Ty se snad již pomalu začnou naplňovat a jestliže jste přihlášeni do odběru novinek o hře, tak jste se nyní mohli dozvědět o brzkém příchodu novinky v podobě regionálních serverů.
Ty přitom měly původně přijít později a současná zpráva tedy alespoň částečně krotí emoce po posledním odkladu kampaně hry, jež má s největší pravděpodobností na vině mimo jiné i vybraný engine. Příběh o tom by přitom vydal pomalu již na samostatnou telenovelu – Chris Roberts původně hovořil o tom, že problém s výběrem enginu není nikterak vážný. Jenže poté následoval onen odklad, samotná změna enginu a další ubezpečování o tom, že je vlastně vše v nejlepším pořádku.
Tak jako tak měly regionální servery být devizou aktualizace s označením 2.6.2 (jež ještě nemá datum vydání), nastala však měna, a tato novinka přijde již v patchi 2.6.1, který vyjde zhruba v polovině února. Tehdy si budou moci hráči vybírat ze serverů v severní Americe, v Evropě a v Austrálii s tím, že poté tvůrci slibují testovat chod hry a dle potřeby přidávat servery další. Nám přitom nezbývá než doufat, že hra již bude úspěšně spět ke zdárnému dokončení a jednotlivé moduly do sebe začnou pomalu ale jistě zapadat a tvořit unikátní celek takový, který nebude následovat příklad fiasek z pera Dereka Smarta.