Hry od Blizzardu hraje 40 milionů lidí měsíčně
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Hry od Blizzardu hraje 40 milionů lidí měsíčně

Hry od Blizzardu hraje 40 milionů lidí měsíčně

David Plecháček

David Plecháček

10. 2. 2017 14:10 1
Reklama

V Blizzardu si mohou mnout ruce. Na cokoliv sáhnou, to se jim podaří. Podobný příběh doprovází i Overwatch, který kromě nejrůznějších ocenění přebírá i žezlo v rámci samotného Blizzardu. A že to v konkurenci Warcraftu, World of Warcraftu, StarCraftu nebo Diabla neměl snadné.

Ze všech dosud vydaných her v historii vydavatelství Overwatch dosáhl nejrychleji na metu 25 milionů hráčů. Povedlo se mu to v posledním čtvrtletí minulého roku. Tato informace padla v rámci finančního brífinku gigantu Activision Blizzard. Spolu s tím jsme se dozvěděli i další zajímavé novinky. Například, že hra obdržela pětapadesátkrát cenu za hru roku.

Overwatch kromě hráčské základny překonal i další interní rekord Blizzardu. Novinka měla finančně vůbec nejsilnější první rok na trhu ze všech her portfolia společnosti. Dosud toto prvenství patřilo Diablu III, které vyšlo už v roce 2012. Pokud se oprostíme od Overwatche, zajímavé číslo se ukrývá i pod počtem aktivních uživatelů ve všech hrách od zmíněného vydavatelství za daný kvartál. Během posledních tří měsíců si nějakou hru od Blizzardu zahrálo průměrně 41 milionů hráčů měsíčně.

Celkově se počet aktivních uživatelů za každý dílčí měsíc navýšil o 37 procent oproti roku 2015 a dokonce o 87 procent oproti roku 2014. V tomto ohledu se dařilo i hře World of Warcraft, meziročně oproti stejnému období jich přibylo dvacet procent . No a na svém maximu se ocitl i Hearthstone.

Jestli vám 41 milionu lidí přijde u Blizzardu hodně, co teprve budete říkat u Activisionu. Ten se může pasovat na multiplayerového krále roku, neboť jeho hry si v posledním čtvrtletí zahrálo průměrně přes 50 milionu hráčů měsíčně. Především díky značce Call of Duty. Ta je opět nejhranější sérií na konzolích, v Severní Americe už po osmé v řadě.

Obě společnosti si mohou gratulovat i díky in-game nákupům. V těch si meziročně polepšili o třicet procent.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama