Studia mají od Marvelu volnost při tvorbě her
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Studia mají od Marvelu volnost při tvorbě her

Studia mají od Marvelu volnost při tvorbě her

David Plecháček

David Plecháček

27. 2. 2017 11:45
Reklama

Během minulého týdne probíhal D.I.C.E. Summit, každoroční sjezd významných hráčů na poli videoher v nevadském Las Vegas. Na pódiu se pokaždé vystřídá hned několik velikánů tohoto průmyslu, loni to byl například Hideo Kodžima s Guillermo del Torem, letos mimo jiné Jeff Kaplan (vice prezident Blizzardu), Ted Price (Insomniac Games), ale také Bill Rosemann z Marvel Games.

Právě fakt, že Marvel vydá ve spolupráci s Insomniac Games, Eidos Montreál a Crystal Dynamics hned několik her navázaných na svá univerza, přispěl k tomu, že byl o keynote Billa Rosemanna takový zájem.

O víkendu jsme už zmiňovali, jaký má Rosemann vztah k Insomniac Games a ke Spider-Manovi obecně. Pro nás je v tomto ohledu zajímavější vztah nových her a existujících světů/příběhů. „Chceme, aby chystané hry vyprávěly originální, zcela nové příběhy. Chceme, aby naši partneři měli pro tento svět vášeň, aby do nových her přidali vlastní invenci. Je to jejich hra. A chceme, aby vznikla podle jejich vize,“ řekl Rosemann.

Je jasné, že Marvel dává vývojářům více méně volnou ruku. Kdybychom chtěli takový přístup nějak popsat, slovy Billa Rosemanna by vývojáři byli šéfkuchaři. Marvel jim dodá veškeré ingredience, ale které si nakonec vyberou a jaký pokrm následně připraví, to už je na nich. Žádná hra tak nebude svázána nějakou historií nebo snad přímo filmem, jak bylo v minulosti zvykem. „Chceme, aby každá z her byla hrou roku,“ neskrýval ambice vložené do všech studií, s nimiž Marvel spolupracuje na AAA hrách.

Že jsou v Marvel Games zaneprázdnění, to dokládá celkový počet titulů s nějakou jejich značkou. Kromě Spider-Mana, Avengerů a Guardians of the Galaxy od Eidosu to je ten samý svět u Telltale a Marvel vs. Capcom: Infinite, ale i přes tento počet se starají o všechny. „Právě teď se soustředíme na všechny hry. Víme, že po některých postavách jsou lidé vážně hladoví, ale právě teď je naším úkolem, aby všechny projekty dopadly dobře. Nechceme nic urychlit. Rozpracované hry nevyjdou dříve, než budou hotové.“

Rosemann také říká, že se Marvel nehodlá vrátit k „záludnému“ vydávání her, které se pokouší adaptovat filmy a které je potřeba vydat v určitém časovém období, kdy vychází i onen film. To slyšíme velice rádi, především kvůli zkušenostem, jakých kvalit dosahovaly.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama