Andromeda bude mít P2P multiplayer
Datum vydání Mass Effect: Andromeda se kvapem blíží a díky tomu se dozvídáme řadu dalších drobných detailů týkajících se hry a její podoby. Nově tedy kupříkladu víme, že hra nebude mít dedikované servery pro multiplayer hry.
V odpovědi na tweet fanouška to prozradil producent hry Fernando Melo. Hra tedy bude multiplayer zprostředkovávat za pomocí přímého spojení hráčů, tedy P2P propojení. To sice může teoreticky naskýtat prostor pro odlišnou sadu problémů v porovnání se standardní architekturou síťové hry skrze servery, na druhou stranu se tím hra zbaví právě oné závislosti na serverové infrastruktuře. To by ostatně mohlo částečně vysvětlit včerejší oznámení týkající se zrušení dříve plánované multiplayerové bety.
@oliverhadjilary it is P2P
— Fernando Melo (@DiscoBabaloo) March 3, 2017
Drobnou ukázku samotné síťové hry jsme měli možnost vidět právě před měsícem, od té doby však Bioware o podobě síťové složky hry spíše mlčeli a dnes se nám na to konto dostává i dodatečné omluvy. Síťová hra údajně byla údajně již dostatečně otestována (v rámci uzavřeného testu na konzolích) a navíc bude pro veřejnost hratelná na výstavě PAX East.
Sorry we won't have MPTT. I know many were looking forward to it (as were we). Long story but right decision for how close we r to live 1/4
— Fernando Melo (@DiscoBabaloo) March 2, 2017
Veřejný test tedy není v plánu právě díky oné plánované živé ukázce a koneckonců i díky samotnému brzkému vydání hry. K tomuto vysvětlení a alespoň jako drobnou útěchu sdílí Melo nadále ukázku toho, jak vypadá obrazovka výběru postavy. A vyzkoušet si to v pohodlí domova budete moci již 23. března.
Meanwhile, we'll get some more MP info out - let's get the ball rolling... see you all soon in Andromeda! 4/4 pic.twitter.com/FuhGpuat9f
— Fernando Melo (@DiscoBabaloo) March 2, 2017