Filmový Metal Gear bude poctou herní sérii
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Filmový Metal Gear bude poctou herní sérii

Filmový Metal Gear bude poctou herní sérii

Pavel Makal

Pavel Makal

8. 3. 2017 12:46 1
Reklama

Filmové adaptace her prožily v loňském roce menší renesanci. Warcraft, Angry Birds, Ratchet & Clank a Assassin’s Creed, tomu už říkáme pořádná nadílka. A i přes kolísavou kvalitu je jasné, že i do budoucna je s tímto žánrem potřeba počítat. V přípravě je Tomb Raider, The Division, stále se hovoří o Uncharted a pokud byste to náhodou nevěděli, svůj vstup na stříbrné plátno chystá i slovutný Metal Gear.

Režisér Jordan Vogt-Roberts má momentálně v kinech snímek Kong: Ostrov lebek, již nyní ale plně upíná svou mysl k příštímu projektu. A má k tomu důvod. V minulosti totiž prohlásil, že Metal Gear Solid je pro něj zřejmě nejdůležitější sérií na světě, Hidea Kodžimu označil za geniálního tvůrce a jejich společné setkání bylo údajně „jako sen“.

V aktuálním rozhovoru pro server IGN se Vogt-Roberts věnoval především svému nejnovějšímu snímku o obří opici, otázky se však nevyhnuly ani plánované adaptaci slavné japonské herní série. Režiséer zmínil, že co se týče postav, Cyborg Ninja se prostě musí na plátně objevit: „Jsem velkým fanouškem Sniper Wolf a když jsem přemýšlel o scénáři, v jednu chvíli jsem se sám sebe zeptal, jestli v tomhle filmu bude Cyborg Ninja. A moje vnitřní dítě mi odpovědělo, že neexistuje vesmír, v němž bych natočil film podle Metal Gearu a chyběl by v něm Cyborg Ninja. Bylo by snadné pojmout to tak, že se jedná o skvělou postavu do pokračování, ale prostě ne, ne, ne,“ říká Vogt-Roberts.

Režisér také zvažuje boření čtvrté zdi a přímou komunikaci s divákem. Není to podle něj zcela nezbytné, ale jedná se o zajímavou možnost. Chválí způsob, jakým se tento přístup povedl třeba v loňském Deadpoolovi. Uvědomuje si ale, že mnohem důležitější jsou filosofie a ideologie, které zastupují jednotlivé silné postavy ságy Metal Gear. Chce, aby snímek měl ten správný tón, zajímají ho tytéž detaily, jako Kodžimu, tedy například to, v jaké situaci zazní která píseň. Je podle něj také nezbytné, aby tento snímek dělal herní sérii čest, protože se jedná o zásadní dílo nejen ve hrách, ale v médiích obecně.

Nutno zmínit, že i Hideo Kodžima pěje na práci režiséra Vogta-Robertse chválu. Na Twitteru se nechal slyšet, že o jeho genialitě nepochyboval už v dobách, kdy točil nezávislé filmy, po uvedení Konga ji ale prý pochopí všichni. Kodžima ale s největší pravděpodobností na snímku podle Metal Gearu spolupracovat nebude. Rozchod s Konami nebyl zrovna růžový a slavný designér momentálně pracuje na Death Stranding. V Konami oproti tomu chystají akční spin-off Metal Gear Survive. 

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama