Overwatch na Switch? Příliš velké sousto

14. březen 2017 14:38 / Pavel Makal / Novinky / Diskuze (5)

Multiplayerovému hitu jménem Overwatch od společnosti Blizzard propadly miliony hráčů po celém světě, naši redakci nevyjímaje. Týmová střílečka se širokou plejádou unikátních postav je skvělým příkladem titulu, který si užije jak absolutní začátečník, tak i ostřílený veterán. Overwatch je doma jak na PC, tak i na PS4 a Xbox One. Mohla by se ale hra objevit i na nové konzoli od Nintenda?

Na toto téma se vyjádřil viceprezident společnosti Blizzard Entertainment a šéf vývoje Overwatch Jeff Kaplan na diskuzním fóru Reddit. Kaplan, který je v Blizzardu již od roku 2002 a pracoval například na třetím Warcraftu nebo na veleúspěšném MMORPG World of Warcraft, poznamenal, že portovat Overwatch na Switch by bylo velice náročné. Zároveň ale dodal, že Blizzard k novým platformám přistupuje s otevřenou myslí a vždy se snaží prozkoumat jejich možnosti.

Kaplan také zmínil, že z osobního hlediska se mu Switch velice líbí a přiznal, že Nintendo 3DS je jeho druhou nejoblíbenější herní platformou. Jaká je ta první, to už blíže nespecifikoval. Na Redditu se okamžitě spustila diskuze o tom, zda by hardware Switche vůbec Overwatch zvládl, zároveň ale mnoho uživatelů uvedlo, že za přenosnou verzi Overwatche by byli ochotni překousnout i technické kompromisy.

Overwatch ale není jediným adeptem z portfolia Blizzardu, který by hráči na Switchi uvítali. Kromě karetní hry Hearthstone je to například i Diablo 3, kterému by to v cestovní podobě skutečně slušelo. Blizzard zatím žádné plány na expanzi na novou platformu nespecifikoval. Overwatch má podle posledních průzkumů více než 25 milionů registrovaných hráčů, přítomnost na dalším zařízení by mohla přinést další.

Zdroj: NeoGAF

Související hry

Diskuze

Tvůj komentář

Pro přidávání příspěvků do diskuzí se prosím přihlašte!
20876350
Ocelotr2.1 napsal 15. 3. 2017 v 14.08

Nevěřim.

Splatoon musí pracovat s fyzikou tekutin a funguje, a navíc hry od Blizzardu spustí i kapesní kalkulačka.

Grafika Overwatch je pěkná, ale bez soft shadows a ambient oclussion a takovejch těch neviditelnejch efektů "za rohem " je to Super Smash Bros jak vyšítý, je to zapráskanej týmovej Quake říznutej Mobama, žádná hitparáda, ARÉNA.

Aréna,. čili žádnej BREATH OF THE WILD, žádnej Metal 5, žádnej Open World. Je to TEKKEN ve více lidech, popř. LEFT FOR DEAD 1,2, Unreal Tournament, Team Fortress či libovolná síťová hra. Tohle musí zvládnout v nižším rozlišení i PS2 a jediným diskutabilním výkon ohrožujícím faktorem je pomalé síťové připojení.

Což nepřipadá v úvahu, jelikož Blizzard dělá perfektní síťový kód u všeho.
------------------
OMÁČKA:
Já jejich hry nemám rád, protože i když jsou o skilllu, tak o jinym než miluju já. Cítim že jejich hry jsou perfektní, ale když na mě Ypsilontý nepřítel v Diablu vyhodí tunu harampádí a já po 150té porovnávám zbraně a snažím se přerovnat inventory, hnaný mamonem rezignuju. Nenávidim LOOT hry, jelikož každý nový nález jen ukáže že GRAPTHAROVO KLADIVO+7 co jste tunily měsíc je močka oproti tomu, co vyhodil Standartní Kostlivec +1 právě teď.

V tý chvíli ty jejich hry vypínám, vzpomenu si na ten čas strávený porovnáváním XTIŚICŮ zbraní, něco se ve mě zlomí a už nikdy Diablo nezapnu. Protože to neni radost - To je zoufalství. Na co craftit ? Na co obchodovat ? Na co se snažit ? Stačí jen řezat a čekat. Jednou ta LEGENDARY vypadne. A určitě dřív než si ji smontujete.

Ale i jakožto člověk, co všechny ty jejich hry svorně nenávidí a zárověň respektuje za ohromující síťový kód, vim že Blizzard je v tomhle nejlepší a pokusy Ubisoftu "Héj vyřešme mír v Bolívii vystřílením každýho nad kym je šipka i s kamarády (TM) " může Ubisoft sledovat jak je Blizzard v sítích dobrej.
---------
CONCLUSION: Takže když šéf vývoje OVERWATCH řekne, že SWITCH, který je na tom výkonostně zhruba stejně jako konzolé minulé generace a pravděpodobně lépe, tak tenhle respektovaný jouda s armádou nejlepších koderů prohlásí, že OVERWATCH + SWITCH NEJDE, tak to si s prominutim se*e do huby.
------------------------------------------------------ -------------
On chtěl říci:

"Víte co, nástroje máme pro současnou architekturu konzolí a PC a nevíme jak na tom Switch bude prodejích, tak na konverzi Overwatch teďka pícháme. Víte přeci jak dlouho trvalo, než nám stály ty miliardy za to abysme předělali DiabloIII na konzole a u Switche ty miliardy nejsou vůbec jistý. Max. miliony, ale kvuli tomuhle mi a Valve nevstáváme :)
Teďka jsem vlastně Nintendo i Blizzard touhle svojí duševní blitkou hrozně poškodil, ale možná mě to večer dojde. Řekl jsem vlastně, že Nintendo nemá výkon, že na něj Blizzard do budoucna hází bobek + že všichni moji programátoři stojí za vyližkoště. Ale víte co, byl zrovna oběd a byly halušky a ty já rád, tak jsem to chtěl nějak odbít a vůbec...... máte miliardu, že se mě na něco ptáte ?"

Editováno: 15. 03. 2017 v 14.12

Nahlásit nevhodný obsah

20898818
roderix napsal 14. 3. 2017 v 15.24

RuThaN: Na konzole je mozne hrat D3 v offline modu, takze toto maji v konzolove verzi vyreseno.

Nahlásit nevhodný obsah

20897977
neko10 napsal 14. 3. 2017 v 15.20

ještě platit online mp ve switch

Editováno: 14. 03. 2017 v 15.21

Nahlásit nevhodný obsah

20895689
drzacek napsal 14. 3. 2017 v 15.11

RuThaN: Nechápu proč bych měl mít simku v každém stroji .. Vitu CoD jsem hraval pres iPhone a uplne v pohode kamaradi si nejak nestezovali .. :)

Nahlásit nevhodný obsah

20853654
RuThaN napsal 14. 3. 2017 v 15.09

Diablo III je always online, takze by mu to cestovne moc nesluselo, protoze patlalove z Nintenda neudelali ani LTE verzi Switche.

Nahlásit nevhodný obsah