Marketing ME se opírá o kosmickou agenturu
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Marketing ME se opírá o kosmickou agenturu

Marketing ME se opírá o kosmickou agenturu

David Plecháček

David Plecháček

22. 3. 2017 14:15
Reklama

Videohry přichází v určitých cyklech, které můžeme snadno pozorovat. Zombie, pravěk, blízká budoucnost, sci-fi a hry zasazené do vesmíru nevyjímaje. Stále relativně nedávno vyšly tituly Adrift, EVE: Valkyrie, No Man’s Sky, Call of Duty: IW, částečně český The Solus Project, renesanci nastartovalo před dvěma a půl lety Destiny, a vypadá to, že se kolečko uzavírá s blížícím se vydáním pokračování slavného Mass Effectu.

Soudě podle času, Mass Effect si nemohl vybrat lepší chvíli, kdy vyjít. „Cestování vesmírem a jeho objevování je v našich myslích neustále,“ říká senior produkt manažerka britské divize EA Alice Brandvik. Podle ní Mass Effectu přeje i to, že během několika posledních let došlo k nečekaným a významným objevům i v reálném světě.

Marketing Mass Effectu na tomto faktu poměrně staví. Electronic Arts chce pochopitelně využít neustálého zájmu o vesmír, aby společnost oslovila co největší spektrum hráčů. „Premisa Andromedy se také točí kolem vzrušení z objevování neznámého v nové galaxii, a tak jsme takto vytvořili vstupní bránu pro nové hráče,“ říká zkušená manažerka. Vždyť na své pozici setrvává už deset let.

Během této doby získala spoustu zkušeností, a tak ví, co na hráče platí. Dobrým tahákem je například partnerství s Evropskou kosmickou agenturou (ESA), která umožnila jednomu „potenciálnímu Pathfinderovi“ navštívit její cvičící středisko, aby zjistil více o tom, co obnáší cestování ve vesmíru. „Z této spolupráce vzešlo hned několik věcí, o kterých můžeme hovořit čím dál víc se blížíme k launchi hry,“ dodává.

To na přilákání nového publika nestačí. Několikrát byla řeč o tom, že Andromeda představuje jedinečnou možnost, jak do opěvované série naskočit a neplavat v ní jako ryba ve vodě. Zdeněk by možná v recenzi nesouhlasil, především proto, kolik obsahu hra na hráče v úvodních minutách vyplivne, ale i tak si Brandviková myslí, že bylo důležité udělat ji povědomou původním fanouškům a stejně tak jí otevřít těm novým.

Pokud vás prozatimní slova nijak neuchvátila a vy stále váháte, zda do Andromedy investovat, věřte, že BioWare dělalo hru pro jakékoliv fanoušky sci-fi a RPG. Klíčovým bodem je pak samozřejmě příběh. „Série Mass Effect se proslavila především tím, jak byla vyprávěna, jednalo se o váš příběh a příběh lidí, se kterými jste byli. Andromeda odvypráví intimní příběh v novém epickém zasazení,“ říká.

„Jedná se o první AAA hru v roce 2017, kterou vydává Electronic Arts. Samozřejmě jsme pro ni připravili masivní kampaň,“ říká zkušená manažerka. Jen se obáváme, že stále ještě není konec. Podle svých slov má EA ještě několik es v rukávu, jak přilákat co největší publikum. 

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama