Sci-fi horor Routine nabírá mírné zpoždění
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Sci-fi horor Routine nabírá mírné zpoždění

Sci-fi horor Routine nabírá mírné zpoždění

Jiří Bigas

Jiří Bigas

24. 3. 2017 09:55
Reklama

O nadějném sci-fi hororu Routine jsme naposledy psali loni v listopadu s tím, že vydání se konečně po mnohaletém vývoji přiblížilo. Prostřednictvím release date traileru, který najdete níže, tehdy autoři lákali, že jejich retro futuristický survival bude k dispozici v březnu. Nicméně nestane se tak.

Nového videa jsme se bohužel nedočkali, ale po několika měsících se alespoň objevil nový příspěvek na blogu nezávislého britského studia Lunar Software, které na hře pracuje. Autoři v novince bez obalu připouští, že slíbené vydání v březnu nestíhají, jakkoli byli přesvědčení ještě před několika měsíci, že by dokázali Routine vydat do konce loňského roku. Hru ale nechtěli uspěchat, chtěli jí dopřát trochu více času a vše vypilovat, aby na ni mohli být pyšní. Proto se původně rozhodli pro březen.

Čas, který si autoři dopřáli navíc, byl podle jejich slov nedocenitelný. Tým s uspokojením sledoval, jak se hratelnost, animace i zvuk dostávají do fáze, kdy je možné je považovat za připravené k vydání. Vše v Routine se probírá k životu. Jenže když do sebe konečně začalo vše zapadat a ze všeho toho obsahu se stal jeden konsistentní útvar, narazili vývojáři na problém.

Od počátku v Routine počítali se dvěma odlišnými průchody hrou, kdy každý má vlastní unikátní zakončení. A jedna z těchto cest se nyní Lunar Software nelíbí. Na konci ledna došli k závěru, že druhá cesta není stejně silná.

Proto nebyli v posledních měsících autoři aktivní na sociálních sítích, protože se pokusili udělat vše proto, aby tuto oblast vyladili do březnového termínu. Ale nyní už je zřejmé, že se to nepovede stihnout, protože stále existují věci, které si žádají pozornost vývojářů.

Tým otevřeně říká, že hráči na Routine čekají téměř pět let a autoři se chtějí ujistit, že to, co hráčům odevzdají, je to to nejlepší, čeho jsou schopní. Upřímně se proto omlouvají za další malé zdržení, které hra nabere. Tvrdí ale, že nechtějí zklamat všechny, kteří je podporovali, tím, že vydají něco, co není kompletní.

Zdržení by nemělo být podle blogu delší než měsíc až dva. A až se autoři ozvou příště, bude to už s přesným datem vydání.

Jak už jsme psali dříve, svou retrofuturistickou analogovou stylizací Routine nejvíc připomíná sci-fi survival horor Alien: Isolation od studia Creative Assembly. Vezme nás na opuštěnou měsíční základnu, jejíž podoba odpovídá tomu, jak si budoucnost lidé představovali v sedmdesátých letech.

Naším úkolem bude jako obvykle pátrat po odpovědích na otázky, které zahalují celou situaci. Jste totiž vrženi do zcela neznámého prostředí a nevíte mnoho o tom, co můžete ve hře čekat. Routine slibuje dva odlišné konce, permadeath mechanismus, nelineární hratelnost, vylepšování a úpravu nástrojů a žádný HUD. Podobně jako ve Vetřelci se budeme nebezpečí hlavně vyhýbat, skrývat se před ním a utíkat. Na obranu dojde podle všeho jen v krajním případě.

Titul byl oznámen už v polovině roku 2012. Později prošel Greenlightem a původně měl vyjít do konce roku 2013.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama