Ve Star Citizen půjde přistát na měsíci
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Ve Star Citizen půjde přistát na měsíci

Ve Star Citizen půjde přistát na měsíci

konfrst.jan@gmail.com

konfrst.jan@gmail.com

16. 4. 2017 18:24 15
Reklama

Všichni fanoušci a přispěvatelé monstrózního projektu jménem Star Citizen v minulých dnech obdrželi obsáhlý email pojednávající o klíčových plánech na aktuální rok. Těch je velké množství a vývojáři mají skutečně co dělat, aby tento kolos dali řádným způsobem do pohybu. Údajně více jak milion fanoušků se tedy aktuálně může dozvědět o tom, co všechno do hry ještě letos zavítá.

Z níže přiloženého videa doprovázeného komentáři řady tvůrců hry přitom můžeme hned jako první vidět, kterak je vůbec tvorba ročního plánu obtížná, neboť se musí seskupit a setřídit data od stovek vývojářů napříč celým spektrem spolupracujících týmů. Nicméně zadařilo se a vy se tedy můžete aktuálně dozvědět, co nového bude přítomného ve Star Citizen 3.0 a ve dvou dalších aktualizacích, jež by měly dorazit rovněž letos.

Ambiciózní aktualizace 3.0 přinese do hry zejména možnost přistání nejprve na měsících, a to v reálném čase a z perspektivy první osoby. Sami hráči tedy budou moci i mimo testovací servery hry prozkoumávat povrchy dosud neznámých světů a Chris Roberts tím slibuje posunout zážitek opět o úroveň výše. Chybět v takovém případě pak nesmí ani absolutní detaily typu viditelné efekty při vstupu do atmosféry. Pokud tedy nějakou daná planeta či měsíc má.

Jestliže by všichni aktuálně registrovaní hráči na jednom měsíci stáli v rovnoměrných rozestupech, tak by na sebe vůbec neviděli.

Koncem června tedy budou mít hráči možnost vidět další plody práce, za níž stojí vybrání již více než 146 milionů dolarů (tedy něco málo přes 3,6 miliardy korun). Nepůjde přitom o malé plochy a jedna taková planetka prý může zabrat až dvanáct hodin chůze. Pro srovnání – jestliže by všichni aktuálně registrovaní hráči na jednom takovém měsíci stáli v rovnoměrných rozestupech, tak by na sebe vůbec neviděli. Všichni by přitom mohli pozorovat v reálu vypočítaný západ slunce, jež se odvíjí od toho, jak se daný objekt otáčí okolo své osy. Z toho je pochopitelně zcela očividné, že práce je zde opravdu velké množství a opět to budí otázky nad ambicemi tvůrců a zejména nad tím, nakolik je dokáží efektivně naplnit.

Je toho zkrátka hodně a pokud máte chuť, tak níže můžete vidět obsáhlé video (to pojednává zejména o budování komplexních plánů a o spolupráci v obrovském týmu) a na tomto odkazu si následně můžete projít i oficiální příspěvek týkající se letošních plánů. Pro obojí však platí, že se jedná o skutečně hutné kousky plné obrovského množství informací. A pro takové už zkrátka obecně platí, že některé jsou důležité a některé méně. To nejdůležitější jsme pro vás však vybrali výše.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama