Kodžima popisuje práci na Death Stranding
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Kodžima popisuje práci na Death Stranding

Kodžima popisuje práci na Death Stranding

Pavel Makal

Pavel Makal

30. 4. 2017 14:24 4
Reklama

Snad každou novinku o chystaném titulu Death Stranding od studia Kojima Productions začínáme povzdechnutím, že nad rámec dvou trailerů a několika kryptických poznámek Hidea Kodžimy o hře nevíme zhola nic. Ani po té dnešní nejsme o moc moudřejší, můžeme si alespoň udělat lepší představu o tom, v jaké fázi se vývoj nyní nachází.

Hideo Kodžima se aktuálně účastní akce Tribeca Games Festival a jeho přednáška se samozřejmě věnovala hlavně novému hernímu projektu, který byl oznámen na loňské E3. Kodžima například prozradil, že roli hlavního protagonisty vytvořil Normanu Reedusovi přímo na míru. Podotkl, že málem prozradil hrdinovo jméno, nakonec se tak ale nestalo. Co se týče prvního traileru, Kodžima důrazně vyžadoval, aby v něm byl Reedus nahý. Až později chce hráčům představit rozličné druhy oblečení, účesů a vybavení, s nimiž se ve hře setkáme.

Slavný designér také hovořil o tom, že s živými herci začal pracovat zejména proto, že je to mnohem větší zábava a výsledek působí živěji. Práce s pouhými počítačem vymodelovanými postavami je sice mnohem předvídatelnější a výsledky přesně odpovídají Kodžimovým představám, to ale není něco, co designér preferuje. Díky zapojení živých herců se projekt může posunout tak, jak by ani on sám nečekal, a rozvést tím původní myšlenku.

Co se týče fáze, v níž se hra momentálně nachází, Kodžima zmínil, že Death Stranding už funguje na PlayStation 4, obecná zápletka je už hotova a tým momentálně testuje herní systémy, jednotlivá prostředí a postavy v enginu Decima vývojářů ze studia Guerilla Games. Kodžima také použil zajímavé přirovnání, když uvedl:

„Řekněme, že se Normanova postava prochází po New Yorku (a hra se neodehrává v New Yorku, je to jen příklad) a my zjišťujeme, co Decima dokáže, zda to, co s ní zvládneme vytvořit, skutečně vypadá jako New York, jestli je to ve správném měřítku a působí věrohodně. Řekněme, že se hrdina rozhodne jít do italské restaurace. Momentálně řešíme takové detaily, jako s kým se tam setká, co bude jíst, jaké je menu, o čem se bude mluvit a třeba jak vypadají stoly. To jsou obecně věci podobné těm, na nichž nyní pracujeme.“

Death Stranding se nejspíš opět objeví na letošní E3 a doufejme, že Kojima Productions se svým šéfem v čele již budou mít pro své fanoušky konkrétnější informace. Momentálně se stále řeší, zda se ve hře objeví i některé další známé tváře, kromě stále zmiňované Emmy Stone se spekuluje i o přítomnosti Stephanie Joosten, která ztvárnila roli Quiet v Metal Gear Solid V: The Phantom Pain.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama