Hello Neighbor vychází na konci srpna
Zvědavost snad každého z nás jistě již někdy musela potrápit myšlenka nad tím, co asi tak kutí soused dole ve sklepě a zda se tam neděje něco, o čem bychom přeci měli vědět již z principu to první i poslední. A přesně na této myšlence je postavena stealth adventura Hello Neighbor, ve které onen sklep svého souseda přeci jen navštívíte a která po dlouhém testování dorazí na počítače 29. srpna.
Výlety do sklepení bude ale zapotřebí činit ve vší tajnosti – tento herní soused je totiž zároveň tím hlavním antagonistou a někým, kdo se bude pokoušet za každou cenu takovéto plány zhatit, o čemž se ostatně již řada hráčů mohla přesvědčit v některém z uplynulých uzavřených alfatestů hry.
Během těch dokázali tvůrci nasbírat velké množství materiálu a zpětné vazby, což vývojářům v předešlých měsících dovolilo vylepšit základní stavební kámen hry – umělou inteligenci. Ta slibuje být adaptivní a předvádět schopnost zcela se přizpůsobit taktice hráčů. To v praxi může znamenat, že opakované vniknutí oknem může být kupříkladu vytrestáno pastí pod parapetem i umístěním kamery na patřičné místo a podobně.
Vedle toho tvůrci sázejí na lehký hororový nádech, který nebude tvořen typickými infarktovými scénami, ale konstantním napětím budovaným strachem z odhalení. O tom ostatně ale již může více napovědět přiložený trailer, který se však primárně zaměřuje na ukázku onoho fungování umělé inteligence. Ukázka tak předvádí kupříkladu i to, jak soused v reálném čase vypočítává pravděpodobnost výskytu hráče.