Bungie láká na hutný příběh Destiny 2
Destiny 2 se kvapem blíží a díky tomu se dozvídáme další střípky informací, jež mohou pro řadu fanoušků originálu vyznívat přinejmenším lákavě. Od designéra prvního dílu a vedoucího vývoje dílu druhého se nyní dozvídáme, že pokračování bude zcela odlišné po stránce vyprávění, což ostatně studio Bungie již delší dobu naznačovalo.
Luke Smith tuto informaci vypustil v rozhovoru pro magazín GamesRadar+ a dal světu vědět, že právě příběh je zřejmě tou největší změnou oproti originálu. Ke hráčům se prý tedy dostane novinka ve formě epického příběhu, který bude stát za to sledovat a který navrch nabídne i dostatek zábavy již sám o sobě.
K tomu by příběh hry měl nabídnout i dostatečné množství menších odboček, jež slibujou vyprávět své vlastní drobné příběhy. Ty mohou pojednávat kupříkladu o jednotlivých světech, o různých nepřátelích i o dalších aspektech již tak dost obrovského univerza hry.
Od toho si Smith a potažmo i celý tým Bungie slibuje, že by hra tímto krokem a změnou v přístupu podání příběhu mohla přilákat i větší množství fanoušků, čímž se zde pochopitelně myslí zejména ti hráči, kteří o první díl kupříkladu ani nezavadili. Otevření příběhu je navíc nutné v případě PC verze, neboť část této komunity se hrou zkušenosti mít ani nemohla.
Smith nadále dává za příklad ucelenou příběhovou kampaň The Taken King, která právě v ohledu přístupu k vyprávění příběhu měla podstatně lepší ohlasy, než jakým se dostalo hře základní.
Na výsledek si tak jako tak ještě chvilku počkáme – letní betaverze toho z příběhu hry ještě pravděpodobně příliš mnoho neodhalí a budeme si tedy muset počkat až na podzim. Konzolové edice hry vyjdou po prázdniných 6. září a 24. října pak hra dorazí i na počítače, kde tato značka prožije premiéru. Předobjednávat můžete například na Xzone.