CI Games se omlouvá za kvalitu Sniper GW3
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka CI Games se omlouvá za kvalitu Sniper GW3

CI Games se omlouvá za kvalitu Sniper GW3

David Plecháček

David Plecháček

27. 6. 2017 10:27 2
Reklama

A vítězem lepší sniperské hry tohoto roku je... nevíme. Sniper Elite 4 je tak daleko, že si na hru od Rebellionu málo kdo vzpomene, Sniper Ghost Warrior 3 nás zase neoslnil tak moc, abychom o něm ještě po třech měsících mluvili. Mohou za to i technické problémy, jako třeba enormně dlouhé načítací časy nebo absence multiplayeru. To si pak hoďte korunou.

Už několik odkladů ukázalo, že se Sniperem nebylo něco v pořádku. A když už konečně vyšel, ani tak se nejednalo o ultimátní, ani alespoň (a zároveň především) o bezproblémovou záležitost. Zatímco by někdo řekl, že se Sniper: GW3 prostě nepovedl, někteří by mluvili spíše o příliš vysokých ambicích. Přesně jako to dělají samotní autoři z CI Games v dopise zaslaném vybraným médiím.

V něm se tým snaží vysvětlit, kde udělali soudruzi z Polska chybu. „Vývoj Sniper Ghost Warrior 3 nás naučil spoustě věcem, z nichž velká část, jak věřím, pomůže talentovaným jedincům v CI Games i celému studiu k tomu, aby bylo lepší,“ píše v úvodu šéf společnosti Marek Tymiňski a pokračuje:

„Když jsme začínali vytvářet SGW3, rozhodli jsme vytvořit relativně velkou hru s vlastním otevřeným světem, a nyní si uvědomujeme, že to bylo možná až příliš ambiciózní oproti tomu, co jsme byli schopní v rozumné době vytvořit. Jednoduše jsme si špatně spočítali poměr velikosti našeho týmu a množství práce, kterou je potřeba odvést. To, že jsme přesunuli sérii mezi AAA hry, nás odvedlo od toho, co jsme mohli udělat dobře. Naše úsilí jsme vložili do snahy vyrovnat se ostatním AAA hrám co do produkčních hodnot a možností. A to byla velká chyba.“

Tymiňski dodal, že CI Games obdrželo cenou lekci a ve studiu plánují udělat novou taktickou akci bez otevřeného světa. „Chceme udělat dobrou taktickou střílečku, ve které se můžeme soustředit na gameplay, některé klíčové mechanismy, a mise, které mají hloubku, aniž bychom čelili všem nástrahám otevřeného světa,“ řekl. Nová hra by měla být ještě taktičtější, než je série Ghost Warrior. „Během posledních tří let jsme položili kvalitní základy, na kterých můžeme naší novinku stavět,“ dodal Tymiňski.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama