Šéf vývoje AC Origins: Na velikosti nezáleží
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Šéf vývoje AC Origins: Na velikosti nezáleží

Šéf vývoje AC Origins: Na velikosti nezáleží

Pavel Makal

Pavel Makal

3. 7. 2017 09:52 4
Reklama

Na letošní E3 jsme se dočkali poměrně podrobného představení Assassin’s Creed Origins a Zdeněk vás následně seznámil se svými dojmy přímo z hraní. Velkým tématem je ale samozřejmě velikost herního světa a jeho zpracování. V rozhovoru pro magazín Game Informer se o něm rozhovořil šéf vývoje Ashraf Ismail.

Zmínil, že je obtížné porovnávat hru s předchozími díly, protože každý projekt je odlišný. Je si ale zcela jist, že Origins jsou mnohem větší než Assassin’s Creed IV: Black Flag. Podotýká ale, že na velikosti zas tolik nezáleží. Mnohem důležitější je podle něj obsah a zážitky, které herní svět dokáže nabídnout. Proto jsou lokace naplněné úkoly, které z každého města činí unikátní místo, které bylo důležité pro Egypt. 

Z rozhovoru jsme se například také dozvěděli, že celá mapa bude více méně otevřená hned na začátku, jakmile projdete úvodní příběhovou sekvencí. Dočkáme se celé řady možností úprav postavy, některé perličky si ale vývojáři chtějí nechat jako překvapení. To se ostatně týká i dějové linky ze současnosti, o které vůbec nechtějí mluvit a nechat hráče, aby ji objevili sami. Ismail však věří, že z ní budou nadšeni.

Origins vychází 27. října na PS4, Xbox One a PC. Série si v uplynulém roce dala pauzu, přesto jsme o značce Assassin’s Creed slýchali víc než dost. Kromě remasterované trilogie s Eziem jsme se dočkali i první filmové adaptace, která ale bohužel nedopadla nijak zvlášť slavně. 

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama